Hvad kan jeg fange nu ???????
Fra : You Know Who

Dato : 24-09-05 15:30

Hej til alle

er der nogle der kan fortælle mig hvad man kan fange lige nu flad fisk, ål,
torsk, sild ...ovs

mvh
Magic Man

Fra : Kuspor

Dato : 24-09-05 17:22

"You Know Who" <dsl53425@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej til alle
>
> er der nogle der kan fortælle mig hvad man kan fange lige nu flad fisk,
> [...]

Sild med ål i strømperne i byen i aften, nogle vil være flade, og der kan
du
garenteret også møde et par Torsk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-05 17:27

> er der nogle der kan fortælle mig hvad man kan fange lige nu flad
> fisk, ål, torsk, sild ...ovs

Efteråret er traditionel sildesæson på Øresund, hvor silden er fed og god
netop nu. Torsk kan fanges hele året, men der fanges altid torsk på
sildeturene. Er man heldig, kan man stadig få en makrel på krogen, men det
er faktisk slut med sæsonen. Ål hører vel tradtionelt sommernætterne til. På
kysten er der gode chancer for mere eller mindre farvet havørred.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/21/05)