fordøjelses te
Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 24-09-05 14:00

Der findes en udmærket te, der hedder Tea Bona, som virkelig kan få
gang i lor...
Om det er "rigtig" te eller ej aner jeg ikke, men den virker!
TPB

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-05 00:32

"Thomas Peter Bitsch (slet ZUZ2E)" <tpbknorr@ZUZ2Epost.tele.dk> wrote in
message news:11275670030.0242806236483659@dtext.news.tele.dk...
> Der findes en udmærket te, der hedder Tea Bona, som virkelig kan få
> gang i lor...
> Om det er "rigtig" te eller ej aner jeg ikke, men den virker!

Een gang har jeg oplevet forstoppelse - altså et døgn uden afføring.
Hvis jeg ikke havde været fri nok til at jage en finger skråt op og grave
proppen ud, ville jeg IKKE have købt sær te, men amerikansk olie (ricinus
oil) eller nogle løsnende (stik)piller på apoteket (håndkøb - hvilket alt
burde være).

Fik du diarre ½ time efter dit te-bryg? Mit ""ulækre"" selvhjælps-remedie,
som min ingeniør-far lærte mig, virkede indenfor ET MINUT
Efter følgende håndvask med sæbe tager 1½ minut, cirka.

Hjælp dig selv, uden brug af eksperter - så lever du ly kkeligere og
længere.

"Summen af lasterne er konstant", skrev Schopenhauer,- men afførings-te er
sgu for molboagtigt. Den indeholder sikkert amerikansk olie, som jeg prøvede
som spejder, fordi een på lejren var syg, og så sku vi alle behandles.
Typisk.

Hvis Een i storbyen er misundelig på bilister, skal alle påtvinges
metro-forsinkelser. Den værste ulighed opstår når bureaukrat-sadister får
magt - ikke ved at boligejere får konkunkturgevinst.