Opera 16/32
Fra : KS

Dato : 24-09-05 12:58

Hej igen !

En var så venlig at maile mig BRUGERmanualen, men i denne refereres til
installationsmanualen og den pc-software, som man også kan
programmere dyret med.

Har nogen en ide om, hvor jeg kan få:

Installationmanual og
pc-software

så vil jeg da meget gerne høre fra jer.

(Jeg har kontaktet MDS i Irland - uden resultat .... endnu ! )

Mvh KS

Fra : KS

Dato : 30-09-05 06:52

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> skrev i en meddelelse news:43353f50$0$38627$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej igen !

Findes der virkelig ingen med materialer til dette anlæg ?

Fra : KS

Dato : 01-11-05 07:23

Hej igen !

Findes der virkelig ingen med materialer til dette anlæg ?

Jeg søger specielt INSTALLATIONS-manual og
pc-software.

Ingen svar fra MDS i Irland - er der ikke nogle TDC-folk
som kender dette system ?

Mvh KS