nyt batteri til bærbar,hvor?
Fra : TP

Dato : 23-09-05 22:05

jeg tror min bærbar(compaq)trænger til nyt batteri.

efter fuld opladning,begynder det at aflade og efter ca 3-5 min får jeg
besked om at batteriet er ved at være dødt.

garantien er desvære lige udløbet så.......

hvor får man et billigt batteri til sådan en maskine,er der en der har et
link til en side hvor man kan finde sådan et billigt.

har kikket lidt på edbpriser men synes ikke jeg kan finde noget,ellers er
jeg bare ikke dygtig nok.

på forhånd tak.

Tom.

Fra : Brizz

Dato : 23-09-05 22:06

TP wrote:
> [...]
> link til en side hvor man kan finde sådan et billigt.
>
> har kikket lidt på edbpriser men synes ikke jeg kan finde noget,ellers er

www.batterier.dk er et godt bud.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 23-09-05 22:15

TP skrev:
> [...]
> link til en side hvor man kan finde sådan et billigt.
>
> har kikket lidt på edbpriser men synes ikke jeg kan finde noget,ellers er

Prøv disse to link
http://www.batterier.dk/
http://www.elkuglen.dk/acatalog/

mvh
Hans Otto Nielsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-09-05 09:16

"TP" <tommyskrald@hotmail.com> skrev i en meddelelse:
> jeg tror min bærbar(compaq)trænger til nyt batteri.
> har kikket lidt på edbpriser men synes ikke jeg kan finde noget,ellers er
> jeg bare ikke dygtig nok.
> på forhånd tak.

Du har fået et par link - her er et par til:

http://www.akkuinternational.de/

http://www.batteribyen.dk/

http://www.billigebatterier.dk/

Ellers er der af og til også billige batterier til salg på QXL og lign.
steder

Jan

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-09-05 17:46

"TP" <tommyskrald@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> hvor får man et billigt batteri til sådan en maskine,er der en der har et
> link til en side hvor man kan finde sådan et billigt.

Jeg har lige købt et batteri til min Sony Vaio hos
http://stores.ebay.co.uk/Googol-Power - har været meget tilfreds med
både pris og hurtig levering fra UK.

Prisen var næsten den halve af www.batterier.dk (£66 inkl forsendelse
vs 1249Kr).

Kai

Fra : TP

Dato : 24-09-05 18:00

tusind tak for alle jeres gode svar,jeg har fundet det jeg skal bruge til
rimelig pris.

M.V.H.
Tom.