Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FireFox 1.0.4 underlighed
Fra : J.K.Arning

Dato : 23-09-05 12:27

Jeg har fået et "vindue" nederst i min FireFox 1.0.4
screenshot er poster i dk.binaer under samme subject.

Nogle ideer til hvordan jeg får den slambert væk igen ?

Jeg tror det kunne være kommet efter en opdatering af nogle
udvidelsesmoduler / extensions fornyligt men jeg har faktisk
først bemærket det idag.

Regards

Fra : Benny Nissen

Dato : 23-09-05 12:33

J.K.Arning wrote:
> [...]
>
> Jeg tror det kunne være kommet efter en opdatering af nogle
> udvidelsesmoduler / extensions fornyligt men jeg har faktisk

Se tråden "Underlig FF-fejl" i denne gruppe fra d. 12.09

--
Benny Nissen

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 23-09-05 12:49

J.K.Arning wrote:
> Jeg har fået et "vindue" nederst i min FireFox 1.0.4

Uanset hvad fejlen er, bør du opdatere din version af Firefox. Der er
nogle seriøst sikkerhedsbrister i den version, du bruger.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : John

Dato : 23-09-05 13:43

"Thomas Damgaard Nielsen" skrev i en meddelelse

> Uanset hvad fejlen er, bør du opdatere din version af Firefox. Der er
> nogle seriøst sikkerhedsbrister i den version, du bruger.

Detaljer kan læses her:
http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/1.0.7.html

- flere:
http://www.mozilla.org/projects/security/known-vulnerabilities.html#Firefox

Mvh John

Fra : Carl Drud

Dato : 23-09-05 17:08

J.K.Arning wrote:

> Nogle ideer til hvordan jeg får den slambert væk igen ?
>
> Jeg tror det kunne være kommet efter en opdatering af nogle
> udvidelsesmoduler / extensions fornyligt men jeg har faktisk
> først bemærket det idag.

Mit gæt er "Tabbrowser Preferences" extension. Prøv at disable den.

Og som andre foreslår bør man opdatere browser til version 1.0.7.

Carl

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-09-05 10:01

On Fri, 23 Sep 2005 18:08:17 +0200, Carl Drud wrote:

> Mit gæt er "Tabbrowser Preferences" extension. Prøv at disable den.
>
> Og som andre foreslår bør man opdatere browser til version 1.0.7.

Ja det var den og den er fjernet.

Tak for respons

Især til Hans

Regards