Hvordan er det med firmware til Nokia 6230~
Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 23-09-05 07:05

Hej NG,

jeg kunne virkelig godt tænke mig at opdatere mig firmware i min mobil
(nokia 6230i), men hvordan???

jeg har forgæves søgt information omkring det på nettet - altså
hvordan man selv opdatere det, hvad udstyr der kræves og hvor man
henter den nyeste firmware henne?

Nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Thomas.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 23-09-05 07:44

Du har op til flere muligheder...

Bl.a. kan du gå til en unlocker, eller du kan kontakte det sted du har købt
telefonen.

Hvis du bruger en unlocker, så vil jeg anbefale dig en der yder garanti, der
kunne jo ske en fejl. Det er ikke alle unlockere der yder garanti !.
Du kan finde en unlocker på www.dkunlock.dk

Går du til forretningen, hvor den er købt, skal du typisk regne med, at
skulle undvære telefonen i 2-3 hverdage.

Der er en 3. mulighed også, at du kontakter en lokal Telecare forretning
(www.telecare.dk). Her kan du muligvis få den med med det samme..

Du skal nok regne med en pris på mellem 1-200,-

God fornøjelse !

/F

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 26-09-05 00:17

fr 23 sep 2005 08:43:44a satte (6400) Futte sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
>
> jeg har forgæves søgt information omkring det på nettet - altså
> hvordan man selv opdatere det, hvad udstyr der kræves og hvor man

Lad være.

Gå til Telecare. De har det rigtige pissedyre udstyr og opdaterer den
gratis på garantien mens du venter, hvis du kan påvise en fejl på den
nuværende firmware. Går det galt laver de den gratis på stedet. Vil du
opdatere selv kræver det udstyr for flere tusidne kroner og dertil kommer
at går det galt så skal den på værksted og garantien gælder ikke hvis du
selv har været igang med noget sådant. Så¨lad være, det er alt alt for
bøvlet og risikabelt.

Steven

Fra : Anja Nielsen

Dato : 23-09-05 11:20

Jeg ved ikke, om du kan gøre det selv, men Telecare gør det gratis, hvis du
har kvittering på telefonen. Det bliver gjort gratis på max 4 timer. Mod et
mindre gebyr kan det gøres på under en time.
Den nyeste version hedder mig bekendt 3.46.

Mvh.
Anja

Fra : helloo.dk

Dato : 23-09-05 11:37

"Anja Nielsen" <kantax@(Fjern)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mod et mindre gebyr kan det gøres på under en time.
> Den nyeste version hedder mig bekendt 3.46.

For et mindre beløb (typisk 100,-) kan du få det lavet hos en unlocker fra
www.dkunlock.dk mens du venter.
hilsen Dan
--
www.helloo.dk ..det rigtige valg
Østboulevarden 1, 8000 Århus C.

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 23-09-05 21:13

Jeg tror jeg vil prøve at ringe til Telcare og høre dem.... Jeg har
købt den i føtex, og jeg kan virkelig ikke undvære min mobil...

Tak for alle svarene