Q: Kortlæser i HP PC læser meget langsomt ~
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 22-09-05 19:15

Kortlæseren i min nye HP Pavelion maskine er utilgiveligt langsom... Kan det
virkelig passe, at en intern kortlæser, monteret på et 915 basseret bundkort
kun har støtte for USB 1.1 ???

Hvis det ER 2.0, hvor kan jeg så tune hastigheden ???

Bundkortet er et ASUS puffer2 (OEM bundkort)

Fra : nono

Dato : 04-10-05 09:02

Hej Bo

Jeg købte en a1119 i Bilka, og havde samme oplevelse. Ringede til HP og fik
oplyst, at det var en 1.1 kortlæser.
Returnerede skidtet - har nu købt en anden HP, men her er kortlæseren også
langsom. Men om det er compactflash kortet eller læseren.. tjaa.. SanDisk
oplyser ikke hastigheder på deres kort.

Vh
Henrik

PS: Hvor fandt du en bios-indstiling for 32 bit diskaccess? Har du aktiveret
write-cache for disken?