Om mobilmaster og stråling
Fra : MK

Dato : 22-09-05 18:48

Der er kommet en underskriftsindsamling mod mobilmaster i
beboelsesområder.

Så længe man ikke ved om mobilmaster og deres vedvarende stråling er
farlig for mennesket, virker det besynderligt at nye mobilmaster
popper op alle steder?

Se evt. på www.mobilmast.dk

/Henrik

Fra : preben nielsen

Dato : 22-09-05 19:02

"MK" <REMOVE@REMOVE.com> skrev i en meddelelse
> Der er kommet en underskriftsindsamling mod mobilmaster i
> beboelsesområder.

Så skal du lige huske at være konsekvent og heller ikke bruge
mobiltlf. selv ! Ellers er det hyklerisk....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-09-05 19:25

Den 22-09-05 19.48 skrev MK følgende:
> Der er kommet en underskriftsindsamling mod mobilmaster i
> beboelsesområder.

Hurra for det, jeg er også træt af at høre folk gå og snakke i
mobiltelefon på gaden.

> Så længe man ikke ved om mobilmaster og deres vedvarende stråling er
> farlig for mennesket, virker det besynderligt at nye mobilmaster
> popper op alle steder?

Mener du, så længe /du/ ikke ved det? "Man" ved nemlig sådan set godt,
at de ikke er farlige for mennesker. Der er lavet utallige
undersøgelser, tjek for eksempel denne side:
http://www.danmark.dk/portal/page?_pageid=34,411560&_dad=portal&_schema=PORTAL

Egentlig burde du lave en underskriftsindsamling for flere master, tjek
hvorfor her:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24873

Enslydende svar sendt til dk.videnskab.sundhed, hvor indlægget også er
postet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : MK

Dato : 22-09-05 19:57

On Thu, 22 Sep 2005 20:25:03 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24873
>
>Enslydende svar sendt til dk.videnskab.sundhed, hvor indlægget også er

Jeg kan se at du understøtter undersøgelsens kvalitet ved at sige:
"...sådan set godt".
At sætte nogle grænseværdier højt siger jo ingenting.
Men jeg kan da godt se at du måske bare vil starte en diskussion,
eller også har du kun skimmet indholdet i de artikler du refererer
til.
Husk på at en mobiltelefon er ens eget valg, mobilmaster er noget man
bliver påtvunget.

/Henrik (som ikke går videre med diskussionen)

Fra : Georg

Dato : 03-10-05 04:10

Jeg er træt af dette evendelige hykleri. Jo flere antenner, jo lavere effekt
skal telefonen sende med, for at holde forbindelsen, så derfor vil der være
fornuft i, at sætte mange flere antenner op.

Georg