3G abbonnement
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 22-09-05 14:03

Findes der en nogenlunde overskuelig sammenligning af hvilke 3G
mobiltelefonabonnementer man kan få et eller andet sted?

IT og telestyrelsens prissammenligningsdims fortæller ikke om der er
videotelefoni og alt det gejl med i de priser de sammenligner på.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 22-09-05 14:20

> Findes der en nogenlunde overskuelig sammenligning af hvilke 3G
> mobiltelefonabonnementer man kan få et eller andet sted?

Kun 3 tilbyder 3G indtil videre, så det burde være forholdsvist
overskueligt..

--
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-09-05 16:13

Jeppe Vestergaard skrev:

>Kun 3 tilbyder 3G indtil videre, så det burde være forholdsvist
>overskueligt..

Men snart
http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/produkter_services/mobilabonnementer/mobilbredbaand/index.jsp?ComponentID=49391&SourcePageID=46100#5
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 21:31

Anders Wegge Jakobsen wrote:
> [...]
>
> IT og telestyrelsens prissammenligningsdims fortæller ikke om der er
> videotelefoni og alt det gejl med i de priser de sammenligner på.

Vær opmærksom på at Sony Ericssons 3G-telefoner endnu ikke understøtter
seamless handover fra 3G- til 2G-master. Dvs at hvis du påbegynder et opkald
hvor der er 3G-dækning og du så bevæger dig (fx i en bil) ud af området med
3G-dækning, vil opkaldet blive afsluttet.
Telefoner, der understøtter seamless handover, vil blot fortsætte samtalen
på 2G-nettet.

Bl.a. på denne baggrund har TDC ingen Sony Ericsson-telefoner med i deres
sortiment op til lanceringen af 3G.

Nokias og Samsungs 3G-mobiler understøtter seamless handover.

Zulu

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 22-09-05 23:13

"Zulu" == Zulu <zulu-a-toughguy.net> writes:

> [...]

> sortiment op til lanceringen af 3G.

> Nokias og Samsungs 3G-mobiler understøtter seamless handover.

Så er det da heldigt at det er en Samsung Z500 der er årsag til at
jeg spørger om abonnementsmulighederne

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 13:11

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Så er det da heldigt at det er en Samsung Z500 der er årsag til at
> jeg spørger om abonnementsmulighederne

Det må du undskylde - det gik lige lidt stærkt... ;)

Håber at du finder et abonnement, der passer.

Zulu

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-09-05 13:00

"Zulu" <zulu-a-toughguy.net> wrote in message

> [...]
> på 2G-nettet.
>
> Bl.a. på denne baggrund har TDC ingen Sony Ericsson-telefoner med i deres

Majooo det tror jeg nu ikke er sandt, Z1010 håndterede det for år tilbage så
mon ikke, men det er korrekt at TDC dvs faktisk vodaphone ikke har godkendt
S/E af en eller anden årsag, er Vodaphones tests TDC har brugt..

Men seamless understøtter de nu..

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 13:10

Flemming Lynggaard wrote:

> [...]
> tilbage så mon ikke, men det er korrekt at TDC dvs faktisk vodaphone
> ikke har godkendt S/E af en eller anden årsag, er Vodaphones tests

Det ser ud som om du har ret.
Det var ellers den forklaring jeg hørte fra TDC ved lanceringen.
Har du et link til at Vodafone heller ikke vil kører med SE-telefoner?
Det kunne være lidt sjovt at vide hvorfor.

Zulu

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-09-05 12:23

> Det ser ud som om du har ret.
> Det var ellers den forklaring jeg hørte fra TDC ved lanceringen.
> Har du et link til at Vodafone heller ikke vil kører med SE-telefoner?
> Det kunne være lidt sjovt at vide hvorfor.

Det stod et sted på de slides som TDC udgav ved lanceringen, tror jeg så dem
på mobilsiden.dk