Gmail-invites... Næsten ikke overdrevet :-~
Fra : -=JF=- arb

Dato : 22-09-05 09:58

Prøv at checke jeres Gmails... Nu har vi hver 100 invites at dele ud af
Så er det bare at finde 100 af sine aller-nærmeste venner

Mvh John

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 22-09-05 13:44

-=JF=- arb wrote:
> Prøv at checke jeres Gmails... Nu har vi hver 100 invites at dele ud af
> Så er det bare at finde 100 af sine aller-nærmeste venner
>
> Mvh John

Jeg tilhører ikke dine 100 nærmeste venner (endnu), men kan du ikke
sende mig een

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : -=JF=- arb

Dato : 22-09-05 14:46

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4332a707$0$49022$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg tilhører ikke dine 100 nærmeste venner (endnu), men kan du ikke sende
> mig een

Er sendt!

Mvh John

Fra : DonE_8700

Dato : 23-09-05 15:42

Kevin Vilhelmsen skrev:

> Jeg tilhører ikke dine 100 nærmeste venner (endnu), men kan du ikke
> sende mig een

LOL
Den skulle næsten sendes til dk.snak.vittigheder........!

--
Venligst
DonE

Fra : -=JF=- arb

Dato : 26-09-05 10:52

"DonE_8700" <DonE@stofaNOK.INVALID> skrev i en meddelelse

> LOL
> Den skulle næsten sendes til dk.snak.vittigheder........!

He he... Godt set

Mvh John

Fra : ner

Dato : 05-10-05 16:15

Jeg er vist novice i det her.
Men jeg ville frygtelig gerne have en Gmail invitation.

MVH Johannes

http://www.kandu.dk/

Fra : ner

Dato : 05-10-05 21:29

Hej Ivan.

Det virker fint med dine links....tusinde tak

MVH Johannes

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 24-09-05 08:01

On Thu, 22 Sep 2005 10:57:55 +0200, "-=JF=- arb" <oplyses@ikke.invalid>
wrote:

>Prøv at checke jeres Gmails... Nu har vi hver 100 invites at dele ud af
>Så er det bare at finde 100 af sine aller-nærmeste venner
>
>Mvh John

Selv om jeg vist ikke en af dine venner, må du da gerne sende en invite
til mig. På forhånd tak.

Morten

Fra : *** Calle ***

Dato : 24-09-05 08:36

Morten Jørgensen wrote:
> Selv om jeg vist ikke en af dine venner, må du da gerne sende en
> invite til mig. På forhånd tak.

Du har fået en tilsendt af mine.
--
*** Calle ***

Fra : ner

Dato : 05-10-05 15:30

http://www.kandu.dk/

Fra : ner

Dato : 05-10-05 15:39

> [...]
af
> Så er det bare at finde 100 af sine aller-nærmeste venner

Hej, jeg ville være meget taknemmelig hvis der var nogen, der havde en
invitation til overs.
Jeg er trods alt aller-nærmest ven til .... nogen andre.

MVH Johannes

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-10-05 17:29

Den 05 okt 2005 skrev ner i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hej, jeg ville være meget taknemmelig hvis der var nogen, der
> havde en invitation til overs.
> Jeg er trods alt aller-nærmest ven til .... nogen andre.

Sendt

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-10-05 19:24

Den 05.10.05 skrev Lars Klintholm i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Sendt

men din emailadresse virker ikke
Lars Klintholm

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-10-05 19:28

Lars Klintholm skrev:

>men din emailadresse virker ikke

Hvorfor tror du jeg ikke gider sende til de emailadresser folk bruger i
nyhedsgrupperne mere ?

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-10-05 20:05

onsdag den 05.10.2005 kl. 20:27 skrev Ivan V. Klattrup i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvorfor tror du jeg ikke gider sende til de emailadresser folk bruger i
> nyhedsgrupperne mere ?

Det ved jeg nu
Lars Klintholm