Hudpleje
Fra : Kit

Dato : 22-09-05 08:07

Hvilken serie er mon god til sart, udtørret hud med lidt for synlige
porer?

Fra : Helle

Dato : 22-09-05 09:08

"Kit" <nospam@ingenmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken serie er mon god til sart, udtørret hud med lidt for synlige
> porer?

Jeg er glad for Vichy produkterne som du kan købe på apoteket. De er ikke
vanvittig dyre.

Jeg har før haft brugt Dermalogicas produkter som er hamrende dyre, men jeg
synes de udtørrer enormt meget selvom jeg købte dem til tør hud.

Prøv forhør dig på apoteket.

mvh Helle

Fra : Kristine Gazel

Dato : 28-09-05 10:41

Kit wrote:
> Hvilken serie er mon god til sart, udtørret hud med lidt for synlige
> porer?

Jeg vil anbefale Clinique eller Vichy. I begge tilfælde skal du naturligvis
konsultere en person der ved nøjagtig hvilken serie indenfor serien (om jeg
så må sige), som passer til nøjagtig dit behov. Vichy er nok den billigste.
Jeg ved, at Clinique netop har lanceret en creme til at minimere synlige
porer.

--
Med venlig hilsen

Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Fra : myggen

Dato : 28-09-05 11:15

"Kit" <nospam@ingenmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken serie er mon god til sart, udtørret hud med lidt for synlige
> porer?

jeg har brugt vichy gennem 1 år - halvandet nu, og har kun godt at sige om
det. Man føler efter meget kort tid at ens hud er renere og mere elastisk
end med andre hudpleje produkter jeg har brugt.

Jeg anbefalede det - og normaderm - til Helle der også har posted her, da
hun på et tidspunkt efterlyste gode råd til hudpleje. Ligesom hende har jeg
prøvet dermalogica, uden at synes det var godt. Jeg føltes nærmest min hud
blev fedtet og olieret af det, hvorimod vichy gør at man (i hvert fald både
min kæreste og jeg) føler sig frisk.

Den fås på apoteket - ligesom normaderm. Jeg ved ikke om de decideret har
noget mod lidt for synlige porer, men prøv at besøge www.vichy.dk der kan du
læse om deres produkter.

Held og lykke med det!

Trine