Når man mister et barn
Fra : André Høstrup

Dato : 21-09-05 20:42

Flere af jer har måske set indlægget under " Barn med sjælden sygdom" fra
den 3-9-2005

Vi har fået bygget en hjemmeside op med familien, men Jackie er selvfølgelig
også en del af den, der står en masse som mange andre desværre også har
gennemgået

Men grunden er nu mere at vi endnu ikke har set andre gør det som vi har
gjort, nemlig at gøre kisten til et fint og hyggeligt sted at sove i, der
findes desværre kun en standard udgave af børnekister i DK, med kun en
kistefabrik på Fyn kan det være svært at få lavet en speciel kiste med de få
dage man har til rådighed når en dør.

Så til dem der vil se hvad vi har gjort, så tag et kig her på siden ved at
følge linket.

Hvis i ser under resten af det der står om Jackie, så vil jeg lige advare om
at der vil forekomme billeder af ham efter hans død.

http://www.123hjemmeside.dk/berling/1378591

Mvh. André

Fra : Eva

Dato : 22-09-05 13:31

Kære André.

Sikke en fin og dejlig lille dreng!
Hvor kan verden være uretfærdig; det er ikke meningen, små børn skal dø!
Jeg håber I kan bruge sætningen: "Hvor er jeg glad for, at jeg lærte dig at
kende" til noget. Jeg ved, at der er en del forældre, der har mistet deres
barn, der finder trøst i denne sætning.
Jeg føler med jer, og håber, at I får al den støtte og omsorg, du og din
kone, og jeres ældste søn, har brug for!

KH
Eva

Fra : ellisa

Dato : 22-09-05 20:39

"André Høstrup" <meg@NOSPAMcool.dk> skrev i en meddelelse
> Flere af jer har måske set indlægget under " Barn med sjælden sygdom" fra
> den 3-9-2005

Kære André.

Jeg mangler ord............

Jeg har fulgt jeres historie, og sørget med jer.
Intet menneske skulle opleve at lægge sit eget barn i en kiste........
Jeres lille Jackie kunne ikke have fået en smukkere rejse herfra, og hvor er
det dejligt at se, at I fik det præcis som I gerne ville, for at det kunne
føles rigtigt for jer, og i Jackies ånd.

Hvor er han dog bare fantastisk smuk.........

Æret være Jackies minde.

/ellisa

Fra : Melanie

Dato : 22-09-05 22:36

"ellisa" <virker@ikke> skrev i en meddelelse

Kære André.

> [...]
> føles rigtigt for jer, og i Jackies ånd.
>
> Hvor er han dog bare fantastisk smuk.........

Åh jeg mangler også ord. Det er da så trist som noget kan være. Føler med
jer.

Hvor er det bare flot som i har lavet kisten mm. Virkeligt personligt og
smukt. I sig selv er det vel også en bearbejdelse af sorgen både for jer og
jeres søn. Håber jeres fremtid bliver lysere og i for det bedst mulige ud af
situationen.

Mvh Melanie

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 22-09-05 23:08

> [...]
>
> Hvis i ser under resten af det der står om Jackie, så vil jeg lige advare
> om at der vil forekomme billeder af ham efter hans død.

Det gør da ikke noget, han ligger jo "bare og sover".
Det er virkelig godt, at I har gjort så meget ud af at lave
hans kiste lige præcist til ham, det har I virkelig fået gjort godt.
Det er vel nok godt, at I har lavet jeres hjemmeside med
ham også - han vil altid være en del af jeres families historie.

Tak, fordi vi måtte være med på en kigger.

Mvh.Bodil.

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 03-10-05 19:43

Min første tanke var, 'tænk, at have overskud til en hjemmeside efter
sådan
en oplevelse'. Men mon ikke det er en del af sorgen. Billederne ser alle

rolige og fredfyldte ud. I ligner en stærk familie. Gid I er det.
Sifs mor