Røgsmuld?
Fra : Ole Sahl

Dato : 21-09-05 13:16

I et forsøg på at finde en forhandler af røgsmuld i nordjylland, har jeg
fået et tilbud om at købe røgsmuld hjem til videre forhandling.

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres erfaring er
mht. hvor meget i plejer at give for røgsmuld.
(Der er jo ingen grund til at arbejde videre med ideen, hvis den viser sig
at være en ren udgifts forretning for mig. *S* )

Mvh. Ole Sahl

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-09-05 17:12

"Ole Sahl" <foto_fjernsletryd_@olesahl.dk> skrev i en meddelelse

> I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres erfaring er
> mht. hvor meget i plejer at give for røgsmuld.

kr. 19,90 for ½ kg i Biltema.

/Caspersen

Fra : Ole Sahl

Dato : 21-09-05 17:38

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "Ole Sahl" <foto_fjernsletryd_@olesahl.dk> skrev i en meddelelse

> kr. 19,90 for ½ kg i Biltema.
>
> /Caspersen

Mange tak.

Hvor meget bruger du hver gang du har gang i ovnen?

Mvh. ole Sahl

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-09-05 19:01

"Ole Sahl" <foto_fjernsletryd_@olesahl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget bruger du hver gang du har gang i ovnen?

ca. 150 gram til en 2-3 makreller - Det kan muligvis nedsættes med lidt mere
røge-øvelse.

Mvh

Caspersen

Fra : Claria

Dato : 22-09-05 06:34

"Ole Sahl" <foto_fjernsletryd_@olesahl.dk> wrote in message
> [...]
> (Der er jo ingen grund til at arbejde videre med ideen, hvis den viser sig
> at være en ren udgifts forretning for mig. *S* )

Hej Ole

Jeg plejer at købe 15 Kg i INCO for små 100,- kr og jeg bruger omkring 2-300
g til 3 forreller eller en ørred.

Mvh
Claudia

Fra : Ole Sahl

Dato : 22-09-05 07:43

> Hej Ole
>
> Jeg plejer at købe 15 Kg i INCO for små 100,- kr og jeg bruger omkring
> [...]
Incl. eller Excl. moms?

Mvh. Ole Sahl
ligger lige omkring den pris jeg også kan sælge det for.

Fra : Kuspor

Dato : 22-09-05 14:47

> Incl. eller Excl. moms?
>
> Mvh. Ole Sahl
> ligger lige omkring den pris jeg også kan sælge det for.
Hos den lokale slagter plejer jeg at bytte mig til smuld. Han får en ål ,
ørred eller anden fisk og jeg får alt den smuld jeg har lyst til.
PS. Alle fisk er selvfølgelig taget på stang.

Fra : Ole Sahl

Dato : 22-09-05 17:30

"Kuspor" <kuspor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hos den lokale slagter plejer jeg at bytte mig til smuld. Han får en ål ,
> ørred eller anden fisk og jeg får alt den smuld jeg har lyst til.
> PS. Alle fisk er selvfølgelig taget på stang.

Ja men Nils kan gøre dig kriminel alligevel for du skal jo huske at svare
skat af værdien på fisken ik! *GG*

Mvh. Ole Sahl

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-09-05 19:32

Ole Sahl wrote:

> Ja men Nils kan gøre dig kriminel alligevel for du skal jo huske at svare
> skat af værdien på fisken ik! *GG*

Tja Ole... jeg kan nøjes med at konstatere, at du har så ondt, at du
ihvertfal ikke er i tvivl om hvor dit røvhul sidder...*GGGGG*

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Sahl

Dato : 22-09-05 19:54

> Tja Ole... jeg kan nøjes med at konstatere, at du har så ondt, at du
> ihvertfal ikke er i tvivl om hvor dit røvhul sidder...*GGGGG*

Nææ det sidder da på dig. Så det er jeg ikke i tvivl om.

Mvh. Ole Sahl

Fra : Christian jacobsen

Dato : 23-09-05 13:14

Jeg hørte ellers forleden at Niels spurgte en pige om han kunne komme i
bukserne på hende , og hun svarede nej tak et røvhul i minne bukser er nok

Fra : Kuspor

Dato : 22-09-05 18:38