Nokia 6681 købes
Fra : Brian Olesen

Dato : 21-09-05 11:48

Hejsa
Nu skal man ikke tage fejl af emnet som sådan.
Jeg er interesseret i, at finde et sted, hvor jeg med abonnement kan købe
denne her telefon til en rimelig pris i dk.

Hvor har du set denne telefon billigst? På forhånd tak.

Mvh. Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-09-05 13:06

Brian Olesen skrev:

> Hvor har du set denne telefon billigst? På forhånd tak.

Prøv at søge hér:

http://www.mobilpriser.dk/

- dét gjorde jeg
Hans

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 21-09-05 16:39

At spørge i den rigtige gruppe, ville måske være en god ide...

/F

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-09-05 07:55

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> At spørge i den rigtige gruppe, ville måske være en god ide...
>
> /F

Og hvilken er det så? Det du udsender her er jo ren støj.

Mvh. Brian

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 22-09-05 13:41

Denne gruppe er til tekniske spørgsmål vedr. mobiltelefoner.

Dit indlæg hører hjemme i dk.marked.privat.telefon.mobil..

se evt. via usenet.dk, hvis du er i tvivl.

/F

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-09-05 22:41

Hej

> Dit indlæg hører hjemme i dk.marked.privat.telefon.mobil..

Jaså. Jeg annoncerede ikke efter en telefon, men vi lader den bare lande
der.

Mvh. Brian

Fra : John

Dato : 22-09-05 23:20

(6400) Futte skrev:

> Dit indlæg hører hjemme i dk.marked.privat.telefon.mobil..

Da han ikke ønsker at købe eller sælge en mobil på usenet, så er svaret
nej, det gør det ikke.

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-09-05 17:31

Hej Hans

> Prøv at søge hér:
>
> http://www.mobilpriser.dk/
>
> - dét gjorde jeg

Tak for svaret. Kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan finde den til
under 1499?
Nå jeg venter lidt og ser, om den ikke falder et par hundrede. Den har jo
ikke engang 2 mega pixel camera.

Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-09-05 23:17

Brian Olesen skrev:

> Tak for svaret.

Velbekomme

> Kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan finde
> den til under 1499?

Ska jeg ikke ku sige - men mobilpriser er vist go nok

> Nå jeg venter lidt og ser, om den ikke falder et par hundrede.

Dét gør de jo gerne

> Den
> har jo ikke engang 2 mega pixel camera.

Sig "W800i"