Autohelm ST 6000
Fra : Rolan

Dato : 21-09-05 11:18

Hej Gruppe

Jeg har en gammel Autohelm ST 6000 der har virket upåklageligt lige
indtil her i foråret hvor den fik noget vand i styringen. Jeg fik den
renset af fagmand og den kunne lidt igen, men nu er den stået helt af
- skriver NO LINK i displayet.

Jeg har forhørt mig hos forhandler, men der findes ikke reservedele
til min gamle pilot mere så der skal en helt ny styring og computerdel
til formedes ca. 12.000 )-:.

Nogen der har nogen ide´ om hvor man kan finde sådanne nogle brugte
stumper.?

Mange sejler hilsner

Rolan

Fra : Tage Danielsen

Dato : 21-09-05 14:49

Prøv her:

http://www.aagehempel.dk/marine/servicecentre/%C3%85lborg.htm

Han ligger inde med Autohelms restlager af reservedele

Tage Danielsen
Pd 26 Egå

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-05 15:44

Annoncen er fra juli.... men det er værd et forsøg
http://www.boatsandoutboards.co.uk/view/F71930/