SD-kort begrænsninger
Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 21-09-05 01:35

Hej,

Jeg er på vippen til at købe et 1 GB SD-kort. Det går mig dog lidt på, at
diverse hardware enheder ikke understøtter så store kort (fx. max 512 MB).

Sådanne enheder vil de kunne læse kortet, og blot være i stand til at læse
de "første" 512 MB, eller vil de slet ikke kunne læse kortet. Eller er det
slet ikke muligt at generalisere i denne sammenhæng?

/Kenneth

Fra : Rado

Dato : 21-09-05 14:33

On Wed, 21 Sep 2005 02:34:56 +0200, "Kenneth Brun Nielsen"
<news@_FJERNES_brun.dk> wrote:

> [...]
>de "første" 512 MB, eller vil de slet ikke kunne læse kortet. Eller er det
>slet ikke muligt at generalisere i denne sammenhæng?

Jeg har en kortlæser der kun kan skrive/læse 256 MB. Alt hvad der
ligger derover bliver korrupt begge veje. Men resten er OK.

Om det er generelt ved jeg ikke.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 22-09-05 20:15

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en kortlæser der kun kan skrive/læse 256 MB. Alt hvad der
> ligger derover bliver korrupt begge veje. Men resten er OK.
>
> Om det er generelt ved jeg ikke.

OK. Tak for svaret.

/Kenneth