Erfaringer med Jensen 29 søges
Fra : Mette & Karsten Lind~

Dato : 20-09-05 23:53

Vi påtænker at købe en Jensen 29 fra 1972 med glasfiberskrog og
indenbordsmotor... er det noget I kan anbefale?

m.v.h.
Karsten Lindberg
Hadsten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-09-05 14:37

"Mette & Karsten Lindberg" <mhkl@webspeed.dk> skrev

> Vi påtænker at købe en Jensen 29 fra 1972 med glasfiberskrog og
> indenbordsmotor... er det noget I kan anbefale?

Jeg har ikke selv haft en sådanne, men jeg ved, at du skal være opmærksom på
dækket. Der er mange af dem, som har problemer med netop dækket.

I øvrigt er skroget også solgt under et andet navn med en anden overbygning,
men jeg har selvfølgelig glemt navnet i skrivende stund.. (det kommer
sikkert lige efter jeg har trykket "send")

Claus

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 23-09-05 15:34

Hej

Jeg har haft en Jensen 29 sammen med en kammerat. Som Claus nævner kan der
være lidt problemer med dækket, fordi det er lavet af træ uden"bjælkebugt".
Jeg har tilbragt mange gode timer i "Gandalf" (Jensen 29). Den tilsvarende
båd med en anden overbygning (hvælvet glasfiberdæk) hed Grace 30.

Hilsen Peter