Kortplotter kan afhentes gratis
Fra : Steen Andreasen

Dato : 20-09-05 21:22

Autohelm kortplotter, Navcenter 600 kan afhentes gratis (København).

Fuldt funktionsdygtig, kræver dog at du selv har GPS modtager.

mvh Steen

Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 20-09-05 21:39

Det kan ikke tænkes at den kan sendes til Aalborg?
Hvis jeg betaler porto på efterkrav?

Vh Christian

Fra : hh

Dato : 21-09-05 07:43

Hej Steen.

Den kan jeg godt hente. Jeg skal bare have adressen.

svar evt. til hhandresen (aaaa) gmail prik com

Fra : Henning

Dato : 23-09-05 15:22

On Tue, 20 Sep 2005 22:21:38 +0200, "Steen Andreasen"
<steen.andreasen@humleby.dk> wrote:

>Autohelm kortplotter, Navcenter 600 kan afhentes gratis (København).

Du svarede ikke tilbage på mail - er plotteren væk?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : hh

Dato : 23-09-05 15:46

Nåja,

Der blev heller ikke svaret på mine mails :(

/HH

Fra : Steen Andreasen

Dato : 25-09-05 17:04

Ja plotteren er væk, den blev afhentet i går.

Steen