Soundblaster 16 og anlæg?
Fra : zurfer

Dato : 07-06-01 04:11

Hey

Kan jeg slutte mit sound blaster 16 ISA til mit stereo anlæg via det Phono
stik som sidder på anlægets bagside???

på forhånd tak

Fra : NewBee

Dato : 07-06-01 19:38

Ja det kan du sagtens ...

Fra : zurfer

Dato : 07-06-01 19:57

In article <9fohrk$4o7$1@sunsite.dk>, "NewBee" <NewBee@mailme.dk> wrote:

> Ja det kan du sagtens ...
> "zurfer" <zurfer@post10.tele.dk> wrote in message

Hvilket slags kabel skal jeg så bruge???

Fra : NewBee

Dato : 07-06-01 20:05

Jeg har et jackstik ind i mit lykort og så i den anden ende bliver det til
to phono som passe bag på min forstærker.

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-06-01 08:46

hvis du går ned i din nærmeste fona/fredgaard/merlin/ expert hedder det et
OSJ kabel og er 1,5 m langt som standard. Du skal derfor huske det kan være
nødvendigt med en forlænger. Sæt jack stikket i "line out" og phono stikkene
i dit anlæg. Du kan IKKE bruge den indgang på anlægget der hedder "Phono" da
der er en indgang til pladespiller og kræver en separat forstærker.

mvh

Michael

Fra : zurfer

Dato : 08-06-01 18:48

In article <sm%T6.11724$R84.1321316@news010.worldonline.dk>, "Michael
Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote:

> [...]
> phono stikkene i dit anlæg. Du kan IKKE bruge den indgang på anlægget
> der hedder "Phono" da der er en indgang til pladespiller og kræver en

så er der bare lige det ved det at der kun er den igang, da det ikke er
et nyt anlæg = (

Fra : Jeppe

Dato : 08-06-01 21:22

Har du ikke en aux indgang "den kan også hedde tape 2, video, eller cd" for
disse kan også bruges

Fra : Barto

Dato : 09-06-01 14:28

> [...]
> Hey
>
> Kan jeg slutte mit sound blaster 16 ISA til mit stereo anlæg via det Phono

Yep, det skulle ikke være noget problem....

Du skal bare have et kabel o så skulle den være iorden