Jeg har set en rigtig negermand
Fra : Bo-warning!

Dato : 20-09-05 19:08

Der er for mange negere i fjernsynet. Hvordan kan det overhovedet lade
sig gøre at presse så mange mennesker ind i et TV? Senest ved orkanen
Katrina tog negerne patent på lidelserne og gik som sædvanligt i
offerrollen med det samme. Typisk at de bare vælter indover skærmen som
en syndflod.

Betal først, når du henter varerne i butikken.
-nettorvet

Tidsangivelser er i vestgrønlandsk tid.
- dmi.dk

Hvide mennesker har det med at tage problemerne til sig. Uanset hvad er
det den hvide der får skylden. Jeg er endda blevet truet af en hel
forældrebestyrelse i en økologisk børnehave fordi jeg kaldte en afbrændt
tændstik for neger.

Bulder har fødselsdag og Anna og Lotte skal med til fest.
-dr-butikken

I øvrigt var Abraham Lincoln ikke neger som mange forventer, men en hvid
mand. Ja, HVID!
Derfor gik han med fjollet hat og havde skæg. Negere kan jo ikke få
skæg, men de er jo heller ikke hvide.
Selv æggeblommer kan ikke klare sig uden hvide.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 20-09-05 21:56

LOL! MegaLOL!

Jeg kan simpelthen ikke komme på, hvem det er du minder om....

Indlæg af den karakter er naturligvis uetisk, men hvad fanden -
der er så mange, der ikke overholder netiketten.

Vh. JIB

Fra : SpookiePower

Dato : 21-09-05 15:01

"Bo-warning!" <blabla@satirisk.indslag> skrev i en meddelelse
> Der er for mange negere i fjernsynet. Hvordan kan det overhovedet lade
> sig gøre at presse så mange mennesker ind i et TV?

Det er måske fordi du har sort/hvid fjernsyn ???

> Negere kan jo ikke få skæg, men de er jo heller ikke hvide.

Vil det sige at alle "mørke" med skæg, faktisk er hvide....det
er sku ikke nemt at finde ud af mere....