Mail på N6230i
Fra : Gør det selv

Dato : 20-09-05 16:40

Er jeg den eneste der er så dum at jeg ikke kan finde ud at opsætte min mail
på min nye N6230i. Jeg havde også mange problemmer med det på den gamle
N6230, men det lykkes. Jeg har ikke alle de menuer som den gamle havde og
jeg har også prøvet det software som Nokia har lavet til opsætte mail, men
intet virker. hvad version software er den sidste nye, min er V 03.40
23-5-05 RM-72 HJÆLP

Fra : Nismo

Dato : 20-09-05 16:48

Hejsa

Jeg ville også blive meget glad, hvis der er en/nogen der vil hjælpe, jeg
kan heller ikke finde ud af det.

Nismo

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-09-05 20:25

Den 20 sep 2005 skrev Gør det selv i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Er jeg den eneste der er så dum at jeg ikke kan finde ud at
> opsætte min mail på min nye N6230i

Du skriver ikke hvem din udbyder er, men mon ikke de har en side der
kan hjælpe dig?

Jeg er hos Sonofon og har fulgt denne:

http://www.sonofon.dk/asp/terminal.asp?P_TERMINAL=Nokia&P_MODEL=6230I&P_EMNE=10041&P_KATEGORI=SMS%2FData%2Ffax&P_ARTIKEL_ID=43525

Lars Klintholm