Pulverkaffe
Fra : Leo

Dato : 20-09-05 15:40

Jeg købte i sommer på ferien en dåse Nescafe "Nes" - en metalbøtte med
frysetørret kaffe i pulverform (næsten som kakao).

Er der mon nogen, der har en idé om, hvor den kan fås her i landet?
Jeg har set hos både Dansk Supermarked og COOP og Metro, men har ikke stødt
på den nogen af de steder.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 20-09-05 16:13

Leo <fupkonto@hotmail.dk> skrev:
> [...]
>hvor den kan fås her i landet?
>Jeg har set hos både Dansk
>Supermarked og COOP og Metro, men har ikke stødt
Mail til Nestle`og spørg der, du får med garanti hurtigt svar.
TPB

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 20-09-05 17:00

On Tue, 20 Sep 2005 16:39:57 +0200, "Leo" <fupkonto@hotmail.dk> wrote:

>Jeg købte i sommer på ferien en dåse Nescafe "Nes" - en metalbøtte med
>frysetørret kaffe i pulverform (næsten som kakao).

>Er der mon nogen, der har en idé om, hvor den kan fås her i landet?

Det kan den ikke - Nestlé markedsfører kun 13 af sine 170 Nescafe
varianter i Danmark og Nes er ikke en af dem. Nes sælges bl.a. i
Spanien, Italien og Frankrig.

Fra : Max

Dato : 20-09-05 18:48

Hej Leo

> Er der mon nogen, der har en idé om, hvor den kan fås her i landet?

Da den omtalte kaffe åbenbart ikke kan fåes her i landet, ja
så vil jeg da gerne anbefale dig at prøve Merrild's frysetørrede
Cafe Noir, den syntes jeg er bedre end Nescafe som jeg finder
bitter i smagen, Cafe Noir er efter min smag, rund og blød.

Mvh Max

Fra : Leo

Dato : 22-09-05 07:14

Tak for svarene - Nestlé oplyser, at den ikke markedsføres i Danmark, og at
man ikke har planer om det, men at Netto af og til fører den som spotvare.

Jeg vil prøve Cafe Noir som alternativ. Jeg kan godt lide den som almindelig
kaffe, så det går nok.