Kvindemagt styrer formering:"Som rotter" e~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-05 12:29

Kvindemagt styrer formering:"Som rotter" eller "Lidt-men-godt".

Medicinindustri og læger vil give ppiller o.a. teknik æren for at Europa fra
Napoleonskrigene og fremefter har satset på små børneflokke, der med høj
overlevelse og uddannelse - modsat ulandsfolks dyriske over-formering.

Sandheden er nok at kvinder(bevidst+ubevidst) suverænt styrer, om de bliver
gravide - og psykosomatik afgøre at piger uden selvtillid vanskeligt bliver
gravide, og de, der ikke er sikre på kærestens loyalitet/skafferdyrsevner
tvang ham til afbrudt-samleje (som læger lyver usikkert), indtil kondomer
blev billige pga gummiteknologi.

Kvinders intuition gjorde det klart for dem da skydevåbnene opfandtes, at
krige vindes ikke længere ved at producere flest mulig fodfolk. Desværre
betyder een-mand-een-stemme-demokrati, at hellig krig kan vindes via
ukritisk, vild formering kombineret med lidt indvandring.

"Kvinden er mandens mark, hans redskab til at avle børn." Koranen

"Hvad sultan Sulejma ikke nåede ved stormene mod Wien, skal nu nåes via
Vestens tossegodhed" Muslimledere i Tyskland m.m.

"Alt for mange er i live, og alt for længe hænger de på deres grene. Gid en
storm ville kommer og ryste alt dette rådne og ormstukne ned fra træet!
Nietzsche

A son can bear with composure the death of his father, but the
loss of his inheritance might drive him to despair. Niccolo
Machiavelli(1469-1527)

Alt hos Kvinden er en Gaade, og alt hos Kvinden har een Løsning
nemlig:moderskabet Friedrich Nietzsche

Der er i Livet kun to Ting - Kærligheden og Døden. Hermann
Bang

Er der et mere helligt stade end svangerskab. Nietzsche

For mange fødes. Staten skabtes vor de overflødige. Nietzsche
Før i tiden havde forældre mange børn. Nu har børn mange forældre. Ukendt

Gift dig i din ungdom! Livet i denne verden er kun en rejse: din
søn skal følge efter dig, og slægternes kæde må ikke brydes.
Zarathustra

Hvad frugtbart er, er ene sandt.Goethe

Lad lykkeligt anlagte mennesker formere sig, så må
menneskeslægten jo engang blive lykkelig. Karen
Blixen

Lige meget, hvor meget kattene slås, synes der altid at være
masser af killinger. Abraham Lincoln

Tænkning og handling var der én der sammenlignede med Rakel og
Lea: den første var kønnest den anden var mest frugtbar. Goethe

Fra : Carina Kristensen

Dato : 20-09-05 18:40

hold da **** hvor lægger du godt nok nogen mystiske indlæg hele tiden...

DaMmM da....

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-05 18:59

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> wrote in message
> hold da **** hvor lægger du godt nok nogen mystiske indlæg hele tiden...

Hvis jeg skrev hvad kan læses andetsteds, ville jeg da spilde alles tid.

Der må være en provokerende kvalitet ved min nytænkning, når du ikke kan
sætte fingeren på hvad du finder mystisk.

Ideen med usenet-debat er jo ikke at kanøfle hvad er aparte, men at lade
meninger brydes - at lade synspunkt møde synspunkt, og fremlægge facts og
logik der måske kan modsige hvad meddebatøren har brainstormet frem i det
åbne.
Jeg kan ikke dokumentere alt jeg skriver før citaterne.
Vanetænkerne har heller ikke beviser.
Sandheden ligger måske et sted i mellem, men _hvor_ finder man ikke ud af
ved blot at kalde noget for "mystisk"
Back to square one - trådstarten. HVad præcis støder dig?

Siger man "formering som rotter" risikerer man straf - har jeg desværre
oplevet - men idag er usenet fredet af censurpolitiet og vi kan ytre os ret
frit.

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-09-05 19:52

Carina Kristensen skrev:
> hold da **** hvor lægger du godt nok nogen mystiske indlæg hele tiden...

men han forstå altid at svare under det han citer.

/Lars
--
Til salg
Yamaha YBR 125 årgang 2005

Fra : Carina Kristensen

Dato : 21-09-05 07:46

lol

Fra : ThomasB

Dato : 21-09-05 08:08

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> lol

Men det fattede du ikke noget af?

Åbnede du overhovedet linket?

Fra : GB

Dato : 21-09-05 09:39

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> lol

Du fatter nada? Klik på linket, og læs, hvordan man gebærder sig!

Tak!

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-09-05 10:05

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> wrote in message
> lol
>

> "Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

Skønt at nogen foranlediges til at laugh out loud, men det ville være
ontopic hvis det blev præciseret hvad opleves "mystisk"

Tier og samtykker man til hele min trådstart og har ingen logik eller facts
der taler imod?

Fra : Lars Raaby

Dato : 21-09-05 19:16

Carina Kristensen skrev:
> lol

griner du af dig selv?

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Per Hagemann

Dato : 21-09-05 00:02

> "Kvinden er mandens mark, hans redskab til at avle børn." Koranen

Såvidt jeg husker siger koranverset kun at kvinden er mandens mark, ikke
hans redskab til at avle børn. Det er for Allahs skyld børnene avles.

> "Hvad sultan Sulejma ikke nåede ved stormene mod Wien, skal nu nåes via
> Vestens tossegodhed" Muslimledere i Tyskland m.m.

Den eneste som har udtalt noget lignende er rejsemagnaten og
EU-parlamentsmedlemmet Vural Öger. De andre muhamedanere har ikke nævnt
Sulejman i forbindelse med belejringen af Wien 1683, eftersom han på det
tidspunkt var erstattet af sin bror på sultanposten.

Her en tysksproget forklaring:

citat start

Nach seinen Äußerungen über deutsche Frauen sorgt der türkischstämmige
Hamburger SPD-Europakandidat erneut für Wirbel

"Im Jahr 2100 wird es in Deutschland 35 Millionen Türken geben", zitierte
die "Bild"-Zeitung am Mittwoch den Politiker unter Berufung auf die
türkische Zeitung "Hürriyet" "Die Einwohnerzahl der Deutschen wird dann bei
ungefähr 20 Millionen liegen"

"Das, was Kamuni Sultan Süleyman 1529 mit der Belagerung Wiens begonnen hat,
werden wir über die Einwohner, mit unseren kräftigen Männern und gesunden
Frauen, verwirklichen", so der türkische Touristik-Unternehmer

26052004

urlhttp://aktuellfocusmsnde/hps/fol/newsausgabe/newsausgabehtm?id=2849/url

Peinlich für Herrn Öger, dass er sich noch nicht einmal mit der Geschichte
seines Landes auskennt: B1683 wurde Wien in der Tat belagert Aber nicht von
Süleymann II sondern von seinem Bruder Mehmed IV, der mit gerade 22 Jahren
nach der erfolglosen Belagerung auch noch hingerichtet wurde und damit
seinen Harem relativ früh verlor Er scheidet in dieser Hinsicht als Vorbild
leider aus /B

citat slut

--
Sura 2:217 "Det er foreskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det
kan være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at

Fra : Bo Warming

Dato : 21-09-05 06:33

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> Såvidt jeg husker siger koranverset kun at kvinden er mandens mark, ikke
> hans redskab til at avle børn. Det er for Allahs skyld børnene avles.

Min oversættelses-bessermachen er i tråd med udviklingen i citering af gamle
skrifter med kringlede ord som "mark".
Men tak for påpegning af at alt er Allahs redskab, alt er om at underkaste
sig ham - dvs underkaste sig imamernes politik

> [...]
> hat, werden wir über die Einwohner, mit unseren kräftigen Männern und
> gesunden Frauen, verwirklichen", so der türkische Touristik-Unternehmer

"Den eneste" - jeg mener at have læst mange små ånder bl.a. danskboende
muslimer der har fabuleret om de stolte sultan-forfædre, der nu skal have
deres arbejde gjort færdig. Men du har ret i det væsentlige

Fra : Per Hagemann

Dato : 21-09-05 13:00

> [...]
> muslimer der har fabuleret om de stolte sultan-forfædre, der nu skal have
> deres arbejde gjort færdig. Men du har ret i det væsentlige

Først nu lægger jeg mærke til at EP-medlemmet Öger omtaler angrebet på Wien
1529, ikke det i 1683. Da jeg ikke er stærk i den ottomanske sultanrække,
kan det ikke afvises at Sulejman er det rigtige sultannavn.

Det skal måske lige nævnes at Vural Öger forsvarede sine udsagn med at de
var sagt i spøg under en middag blandt tyrkere.

Andre tilsvarende udsagn har tidligere været fremme. Jeg genfandt endda
disse to:

citater start

Direktøren for Islamarkivet i Tyskland, Mohammed Salim Abdullah udtaler: »I
1683 trængte islamiske hære frem til Wien, men måtte vende om med uforrettet
sag. For mig står det fast: Allah sender arbejderne til Vesten for at føre
Islam til sejr. Derfor ville en tilbagevenden af de islamiske arbejdere
betyde et nyt tilbagetog fra Vesten«.

M. A. Rassoul (ledende muslimsk tyrk og islamisk forfatter i Köln Tyskland
sept. 1997): "Tiden arbejder for os. vore kvinder har altid tyk mave. De
kristne får stadig færre børn...Grundloven skal væk og Koranen regere. De
regerende skal være muslimer" (i Professor A. Mertenssacker: "Muslime
erobern Deutschland", 1998). Samme kilde: "At få børn er meget vigtigt for
at indtage landet. Det sker gennem børnefødsler, og socialkontoret betaler
jo. Hvad de (vore) mænd ikke klarede, da de skulle indtage Wien, det klarer
vi nu. Det er vi Allah skyldig. Vi føder jer kaput."

citater slut

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : NoTrabajo

Dato : 21-09-05 16:36

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i

> Såvidt jeg husker siger koranverset kun at kvinden er mandens mark,
> ikke hans redskab til at avle børn. Det er for Allahs skyld børnene
> avles.

Nemlig, som hellige krigere til at omvende eller til at slå os "vantro"
ihjel.
--
NoTrabajo