WebCalendar-1.0.1 Problem
Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 20-09-05 04:10

Hej NG

Jeg har et problem med WebCalendar i kan se fejlem på:
http://de2dumme.dk/WebCalendar-1.0.1/index.php

Jeg håber i kan hjælpe...

På forhånd tak...

Sebastian Støttrup

Fra : Geert Lund

Dato : 20-09-05 04:55

Sebastian Støttrup wrote:

> Jeg har et problem med WebCalendar i kan se fejlem på:
> http://de2dumme.dk/WebCalendar-1.0.1/index.php

Du får fejlen:

"You must reconfigure your php.ini file to have magic_quotes_gpc set to ON."

Altså er magic_quotes_gpc ikke slået til på hostingserveren hos Freepaq.

Check evt. www.php.net [1] for yderligere information omkring
magic_qoutes_gpc - du skal have det slået til - evt. via scriptet du
benytter eller evt. via en .htaccess fil, hvis Freepaq tillader dette.

[1] http://dk2.php.net/manual/da/function.set-magic-quotes-runtime.php

Geert Lund

Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 20-09-05 11:46

"Geert Lund" <glund-news@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du får fejlen:
>
> "You must reconfigure your php.ini file to have magic_quotes_gpc set to
> ON."
>
> Altså er magic_quotes_gpc ikke slået til på hostingserveren hos Freepaq.

det vil jeg undersøge..

> Check evt. www.php.net [1] for yderligere information omkring
> magic_qoutes_gpc - du skal have det slået til - evt. via scriptet du
> benytter eller evt. via en .htaccess fil, hvis Freepaq tillader dette.

ja det vil jeg så osse undersøde... menge tak... jeg vender tilbage hvis det
ikke virker...

Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 20-09-05 12:52

> Check evt. www.php.net [1] for yderligere information omkring
> magic_qoutes_gpc - du skal have det slået til - evt. via scriptet du
> benytter eller evt. via en .htaccess fil, hvis Freepaq tillader dette.

Kan det lade sig gøre at finde denne fil færtig bykket? i såfald hvor?

Fra : Per Riber

Dato : 20-09-05 18:34

Tue, 20 Sep 2005 13:51:30 +0200 skrev "Sebastian Støttrup"
<nyhedsgrupper@de2dumme.dk>:

>"Geert Lund" <glund-news@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>Kan det lade sig gøre at finde denne fil færtig bykket? i såfald hvor?

Har sendt dig en email. Du kan se mere info om din udbyders
setup på http://services.freepaq.dk/phpinfo/

mvh Per - http://priber.dk

Fra : Per Thomsen

Dato : 20-09-05 08:41

> Jeg har et problem med WebCalendar i kan se fejlem på:
> http://de2dumme.dk/WebCalendar-1.0.1/index.php
>
> Jeg håber i kan hjælpe...
>
> På forhånd tak...

http://kortlink.dk/22yb