Weight Watchers Pizza..hvor ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 19-09-05 14:38

Hvor kan man købe WW pizzaer ? Jeg mener at Føtex havde dem på et tidspunkt,
men nu er de der ikke mere.. har også kigget i Super Brugsen og Superbest
uden held..

Mvh
Heidi

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-09-05 20:59

Jeg har også ledt efter den med kylling og bbq
"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe WW pizzaer ? Jeg mener at Føtex havde dem på et
> tidspunkt,
> men nu er de der ikke mere.. har også kigget i Super Brugsen og Superbest
> uden held.

Jeg har også ledt efter den med kylling og bbq uden held, men de to andre
kan du købe i Irma. Føtex fører ikke længere ww varer, de er gået over til
DDV, æv

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-09-05 23:15

Æv altså,.. nå men positivt kan noget så fås da
Kylling og bbq er også min favorit !!

Jeg må et smut i Irma.. tak for svaret Bolette

Kh Heidi

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:4339a472$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...