E-Mail
webnoob 5265
Ny i Gmail, hjælp ønskes.
Fra : Jens Kristensen

Dato : 19-09-05 14:15

Når jeg har sendt mail fra gmail bliver de kopieret til mappen "sendt mail".
Når jeg så sletter mine mails fra denne mappe forsvinder de også fra min
"labels-mappe" !! Vil det sige at sendte mails skal forblive i mappen "sendt
mail" for altid uden mulighed for at slettet dem herfra? Håber i forstår...

/Jens

Fra : Carl Drud

Dato : 19-09-05 17:27

Jens Kristensen wrote:

> [...]
> mail" for altid uden mulighed for at slettet dem herfra? Håber i forstår...

Har du prøvet GoonMail hjælp?

Ellers tilmeld dig nogen af de support grupper der findes, f.eks:

http://groups.google.dk/group/Gmail-Help-Discussion

https://mail.google.com/support/bin/search.py?query=Sent+Folder&Action.Search=Search&type=f&lr=lang_da&ctx=en%3Asearchbox

Gruppen her mødested for brugere af mail og newsklienter.

Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-09-05 17:34

Carl Drud skrev:

>Har du prøvet GoonMail hjælp?

er det www.goonmail.com eller hvor er det henne, jeg kan ikke finde hjælp
på den adresse der refererer til gmail

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jens Kristensen

Dato : 19-09-05 17:43

> Har du prøvet GoonMail hjælp?
>
> Ellers tilmeld dig nogen af de support grupper der findes, f.eks:

> [...]

Hej Carl

Nææ... Men det ser spændende ud. tak for dit hint.

/Jens

Fra : Carl Drud

Dato : 19-09-05 17:41

Ivan V. Klattrup wrote: