Billede skift med mouse over effekt virker~
Fra : Mikkel V Rue

Dato : 19-09-05 12:00

hey gutter.

jeg er meget grøn i det her med at lave en hjemmeside, men det er
da lykkedes at få en op og køre, men nu blver man jo kritisk når
man har fået en til at virke...

men mit spørgsmål/problem det er: at få et billede til at skifte
til et andet i Frontpage

jeg har gjort det at jeg har sat et billede ind et sted på siden,
og derefter valgt egenskaber for billede, gået ind på fanen
"video", og
som videoklide valgt et andet billede, når man så vælger at få
det vist i en browser er der et sort felt der hvor det første
billede burde være, og når musen kører henover skifter det til
det andet billede som jeg valgte...hvorfor det???

PFH tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-09-05 14:39

Mikkel V Rue skrev:

> [...]
>billede burde være, og når musen kører henover skifter det til
>det andet billede som jeg valgte...hvorfor det???

Kom med et link til siden eller upload en testside, som viser
fejlen, ellers er det ikke til at svare på.
--
Knud

Fra : Mikkel V Rue

Dato : 19-09-05 15:20

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Kom med et link til siden eller upload en testside, som viser
> fejlen, ellers er det ikke til at svare på.
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

hej Knud og tak fordi du reagerer

jeg ved ikke lige hvor jeg skulle oploade til så, jeg har sendt dig
en mail, som er lidt mere uddybene...håber det går

Mikkel

Fra : Mikkel V Rue

Dato : 19-09-05 15:22

Mikkel V Rue wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> hej Knud og tak fordi du reagerer
>
> jeg ved ikke lige hvor jeg skulle oploade til så, jeg har sendt dig
> en mail, som er lidt mere uddybene...håber det går
>
> Mikkel

nå den gik sgu ikke, din mailadresse må være forkert
hvor kan jeg oploade til???

mikkel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-09-05 18:15

Mikkel V Rue skrev:

>nå den gik sgu ikke, din mailadresse må være forkert
>hvor kan jeg oploade til?

Næh, men så vil det vælte ind med spam, invalid skal erstattes
med dk.

Men, det er en dårlig ide, at sende det i en e-mail, dels er det
ikke sikkert, at jeg kan hjælpe, men at andre kan.

Andre kan også ha' glæde af svaret.

Der følger som regel noget hjemmesideplads sammen med et
internetabonnement, som fint kan bruges til det.

Ellers kan gratis reklamefri hjemmeside fås flere steder, f.eks.
http://frac.dk.
--
Knud

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 19-09-05 20:49

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Ellers kan gratis reklamefri hjemmeside fås flere steder, f.eks.
> http://frac.dk.

knud, har du nogen idé om, at de på et tidspunkt begynder at forlange
betaling - det har jeg tidligere været ude for med gratishoteller?
thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-09-05 21:04

ThomasD (dk) skrev:

>knud, har du nogen idé om, at de på et tidspunkt begynder at forlange
>betaling - det har jeg tidligere været ude for med gratishoteller?

Det tror jeg ikke de gør, men ved ikke noget om det.

Ellers brug det foreløbig til tests osv. og når du har så har
fået lavet din hjemmeside sådan nogenlunde færdig, så køb dog et
rigtigt webhotel, hvor du kan ha' dit eget domæne.

Oprettelse højst omkring 200 kr., en tier om måneden og et årligt
domænegebyr på 75 kr.
--
Knud

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 19-09-05 21:19

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Ellers brug det foreløbig til tests osv. og når du har så har
> fået lavet din hjemmeside sådan nogenlunde færdig, så køb dog et
> rigtigt webhotel, hvor du kan ha' dit eget domæne.

ja, det lyder fornuftigt (bortset fra dog )
thomas