Fanden...satan...sgu...o.s.v.
Fra : x Vuf x

Dato : 19-09-05 11:46

Det var da li'godt mærkeligt, at de satans DKK-fanatikere
nu også skal svine folk til på vores hjemmesider!!!

De mister medlemmer til en fornuftig NON-diktatur-forening,
og straks bli'r de ondskabsfulde!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge + 1 tricolour pige

Fra : Anette

Dato : 19-09-05 12:18

x Vuf x wrote:
> Det var da li'godt mærkeligt, at de satans DKK-fanatikere
> nu også skal svine folk til på vores hjemmesider!!!

Hej *vuf*

Hvorfor sletter du ikke bare de indlæg fra din gæstebog og undlader at svare
på dem?
Uanset hvor uretfærdige de angreb er, vil det falde tilbage på dig, når du
tager diskussionen i din gæstebog.
Bare en tanke

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Leyna

Dato : 19-09-05 19:36

On Mon, 19 Sep 2005 13:18:17 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>Hvorfor sletter du ikke bare de indlæg fra din gæstebog og undlader at svare
>på dem?

Ja, det var faktisk osse min første tanke. Hvis folk ikke engang tør
stå frem med et navn, så anser jeg sådan et indlæg for dybt useriøst
og så sletter jeg det.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 19-09-05 21:08

On Mon, 19 Sep 2005 13:18:17 +0200, "Anette" wrote:

>Hvorfor sletter du ikke bare de indlæg fra din gæstebog
>og undlader at svare på dem? Uanset hvor uretfærdige de
>angreb er, vil det falde tilbage på dig, når du tager
>diskussionen i din gæstebog. Bare en tanke

Jo, men Anette, jeg tænkte, at nogen måske havde
set det møg, og hvis jeg bare slettede det, ville
de måske tro på det.
Dato: søndag d. 18 september 2005 kl. 8:43:21

Han/hun startede søndag morgen og fortsætter!
Dato: mandag d. 19 september 2005 kl. 8:06:09

Jeg fandt din udsmidning af DKK, da jeg samlede op på,
hvor mange der er smidt ud af DKK og efterfølgende
optaget i DHL.

(Læs lige hvad der står. Jeg fandt det ret informativt!)
Vedkommende får yderligere hjælp af en an@nonym.dk mandag
eftermiddag...

Dato: mandag d. 19 september 2005 kl. 15:09:19
Stop dit vrøvl du blev smidt ud, og du får ikke
hjælp af andre heller ikke i nyhedsgruppen

Jeg mener nu ikke, at jeg har bedt om hjælp...

For mig lyder det altså som en arbjdsløs, der keder
sig om morgenen, og om eftermiddagen kommer farmand
hjem og gi'r en hjælpende hånd...

I øvrigt tror jeg godt, jeg ved hvem det er.
Nu har jeg sat et par nørder til at finde ud af,
hvem de er, og så må vi jo se, om der er grundlag
for en bagvaskelsessag!

Og nu sletter jeg det efter behørig kopitagning.

Fra : Anette

Dato : 19-09-05 21:28

x Vuf x wrote:
> Jo, men Anette, jeg tænkte, at nogen måske havde
> set det møg, og hvis jeg bare slettede det, ville
> de måske tro på det.

Jeg tror roligt du kan slette det - og også slette fremover hvad der måtte
komme fra den kant.
Jeg ville ikke dømme dig for at slette, men nok bare tænke " nå hun blev nok
sur - det kan jeg godt forstå, det ville jeg også gøre" -
Folk der skriver anonymt er bare ude på at lave ballade, lige som trolls på
USENET.. De vil bare have opmærksomhed og lave rav i den den- uanset hvor
oldgamle historier de skal hive op af posen.

Glem det bøvl, Vuf - og brug din tid og dit humør på at tage dig lige så
godt af dine vuffer som du plejer. Trælse mennesker er der mange af, man
spilder for meget liv på dem.

/ Anette

Fra : x Vuf x

Dato : 19-09-05 21:36

On Mon, 19 Sep 2005 22:28:26 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>Glem det bøvl, Vuf - og brug din tid og dit humør på at tage dig lige så
>godt af dine vuffer som du plejer. Trælse mennesker er der mange af, man
>spilder for meget liv på dem.

Tak Anette. Det vil jeg så gøre.

Så hjalp det mig jo alligevel at "tale" med jer om det.

Fra : nana sørensen

Dato : 19-09-05 22:01

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote in message

> [...]
>
> For mig lyder det altså som en arbjdsløs, der keder
> sig om morgenen, og om eftermiddagen kommer farmand

Altså.. jeg ved godt at du nok måske ikke mener det sådan, men hvordan kan
det være, at man automatisk er arbejdsløs, hvis man sviner folk? Jeg er også
arbejdsløs, foretager mig dog noget fornuftigt hver dag, går på kursus,
undrer mig bare over hvorfor det altid skal være: Din arbejdsløse bums, har
du ikke noget bedre at tage dig til, ligesom os andre gode arbejdende
mennesker.

Fra : x Vuf x

Dato : 19-09-05 22:35

On Mon, 19 Sep 2005 23:01:00 +0200, "nana sørensen" wrote:
> [...]

>over hvorfor det altid skal være: Din arbejdsløse bums, har
>du ikke noget bedre at tage dig til, ligesom os andre gode

Nej nej Nana, så'n var det jo slet ikke ment!
Jeg arbejder da heller ikke med andet end mit hjem,
mine vuffer og PC'n.
(Er desværre tvungent arbejdsløs)
Men jeg har ganske bestemt ikke tid til at kede mig!

Fra : nana sørensen

Dato : 20-09-05 11:39

> [...]
> mine vuffer og PC'n.
> (Er desværre tvungent arbejdsløs)
> Men jeg har ganske bestemt ikke tid til at kede mig!

Helt okay. Jeg stejlede bare lige. Jeg får enormt meget af den slags
hver eneste dag, så jeg blev lige sådan lidt grrrr....

Og det er godt nok noget bøvs med de kommentarer på din side. Jeg blev
dødforarget. Kan gidt forstå at du ikke bare sletter dem, det ville en
skyldig nemlig gøre. Men gys... Ved du hvorfor nogen føler at de skal have
sådan noget klemt af? det virker helt langt ude på mig.

Fra : x Vuf x

Dato : 20-09-05 12:49

On Tue, 20 Sep 2005 12:38:32 +0200, "nana sørensen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote...

>Helt okay.
>Jeg stejlede bare lige. Jeg får enormt meget af den
>slags hver eneste dag, så jeg blev lige sådan lidt grrrr....

DET forstår jeg skam godt. Tro ikke, at jeg ikke i mange
år har fået smidt i hovedet, at jeg bare skal ta' mig sammen,
glemme smerterne og arbejde dem væk! Folk har endnu ikke
indset, at der IKKE er arbejde til alle mere! Alt er jo
blevet automatiseret! Maskinerne gør dét arbejde, som der
før var så rigeligt af.

>Og det er godt nok noget bøvs med de kommentarer på din side.
>Jeg blev dødforarget. Kan godt forstå at du ikke bare sletter
>dem, det ville en skyldig nemlig gøre.

Ja, jeg vidste jo, at jeg ikke sku' ha' slettet dem...
Men der har været et indlæg i dag igen og sjovt nok
på næsten samme klokkeslet!
(Alle indlæg er gemt)

>Men gys... Ved du hvorfor nogen føler at de skal have
>sådan noget klemt af? Det virker helt langt ude på mig.

1. Brødnid.
2. Gruppepres og indoktrinering fra deres hovedforening.

Jeg har nu vedkommendes IPnr. og er godt på vej til
at finde synderen! Får jeg imidlertid en undskyldning
af personen, vil jeg ikke gøre mere ved det!

Fra : John P [jopa]

Dato : 20-09-05 13:10

x Vuf x skriblede bla:

> Jeg har nu vedkommendes IPnr. og er godt på vej til
> at finde synderen! Får jeg imidlertid en undskyldning
> af personen, vil jeg ikke gøre mere ved det!

Hej Sonja
Uden at ville blande mig i nogen tvist så kan du ikke bruge en IP logning
til noget da stort set alle mennesker kører med "ikke"fast IP adresse, som
skifter jævnligt.
Har da selv en gæstebog på en af mine websider, og det hænder da at en ser
sig sur på mig (hvor mærkeligt det end lyder) hvorefter jeg blot sletter
det.
Desuden er det jo ikke forbudt at skrive i folks gæstebøger samt være anonym
som de er i sådanne tilfælde.
Det er ikke lovstridigt.

Det eneste du får ud af det er at du selv bliver en mavesur "kælling"
undskyld mit Fransk.
--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 20-09-05 13:26

On Tue, 20 Sep 2005 14:10:14 +0200, "John P[jopa]" wrote:
> [...]

>bruge en IP logning til noget da stort set alle mennesker
>kører med "ikke"fast IP adresse, som skifter jævnligt.

Jeg kører da fast IP og ku' måske være heldig!

>Har da selv en gæstebog på en af mine websider,
>og det hænder da at en ser sig sur på mig
>(hvor mærkeligt det end lyder)

Ja, ganske utroligt...hehe

>hvorefter jeg blot sletter det. Desuden er det jo ikke
>forbudt at skrive i folks gæstebøger samt være anonym
>som de er i sådanne tilfælde. Det er ikke lovstridigt.

Det er jeg klar over, men det er ikke tilladt at bagvaske
folk og da slet ikke i fuld offentlighed! Det er sgu for ringe!

>Det eneste du får ud af det er at du selv bliver
>en mavesur "kælling" undskyld mit Fransk.

Hehe...Det undgår jeg nu ved at oplagre indlæggene
usynligt, til jeg kan finde den halvhjerne, der keder
sig hver morgen/formiddag!

Fra : John P [jopa]

Dato : 20-09-05 13:32

x Vuf x skriblede bla:

> Det er jeg klar over, men det er ikke tilladt at bagvaske
> folk og da slet ikke i fuld offentlighed! Det er sgu for ringe!

Enig men ikke værd at spilde tid og kræfter på

Fra : x Vuf x

Dato : 21-09-05 00:20

On Tue, 20 Sep 2005 14:32:02 +0200, "John P[jopa]" wrote:
>x Vuf x skriblede bla:

>Enig men ikke værd at spilde tid og kræfter på

Næ, det gør jeg så heller ikke mere.

Fra : MGA

Dato : 20-09-05 14:37

> [...]
> indset, at der IKKE er arbejde til alle mere! Alt er jo
> blevet automatiseret! Maskinerne gør dét arbejde, som der

Se her: http://jobnet.af.dk/jobbanken/Frame/Frameset.aspx - søg på
ufaglært - der er masser af arbejde!
I Skagen mangler der for eksempel altid nogen til at gælle sild...

J/K

Mette - som føler systemet er blevet for ufølsomt...

Fra : Camilla Juelsgaard J~

Dato : 19-09-05 12:23

Nu kan vi andre (DKK-fanatikere, som du så fint kalder os) jo kun udtale os
hvis vi ved hvad sagerne drejer sig om, og det gør jeg desværre ikke.

Men du skriver selv at du har fået en disciplinærstraf af DKK. Kunne du ikke
være sød at skrive hvad den gik ud på, så kan vi andre bedre vurdere om der
bare er tale om en storm i et glas vand.

Med venlig hilsen

Camilla Juelsgaard Jørgensen

Fra : x Vuf x

Dato : 19-09-05 21:12

On Mon, 19 Sep 2005 13:22:41 +0200, "Camilla J.Jørgensen" wrote:

>Nu kan vi andre (DKK-fanatikere, som du så fint kalder os)

Den der passer frakken, ta'r den på.

> [...]
>Kunne du ikke være sød at skrive hvad den gik ud på, så kan vi
>andre bedre vurdere om der bare er tale om en storm i et glas vand.

Det kunne jeg da godt Camilla, men hvorfor? For flere år siden
blev det haglet igennem her i gruppen.

Fra : Leyna

Dato : 19-09-05 22:20

On Mon, 19 Sep 2005 22:11:49 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Det kunne jeg da godt Camilla, men hvorfor? For flere år siden
>blev det haglet igennem her i gruppen.

Så skulle det jo være til at grave frem af gemmerne, hvis man virkelig
er interesseret...

Personligt synes jeg at der har været rigeligt af dårlig omtale af DKK
her på det sidste, og nogle sidder måske tilbage med en lidt dårlig
smag i munden over, om alt dette mon er sandt, for tænk... det er den
klub DE tilhører... Derfor er det da fløjtende ligemeget hvad straffen
bestod af eller hvorfor den blev givet. Sagens kerne er vel at et
medlem var dybt utilfreds med klubben og derfor forlod den. Om nogle
så kalder det at blive smidt ud er jeg fuldstændig ligeglad med, og
det håber jeg osse at Sonja er!

Jeg har set hendes hunde og hvordan de bor til daglig, og jeg ville
til enhver tid anbefale folk at købe hund dér (hvis jeg ellers kendte
nogen der var til sådanne små sofapuder *G*), for det er sg*
køkkenopdræt der vil noget. Eneste minus er, at de ikke bliver
kattevante, men ok, jeg skal jo heller ikke ha' sådan en bette hund
selv!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 19-09-05 22:40

On Mon, 19 Sep 2005 23:20:09 +0200, Leyna wrote:

>Så skulle det jo være til at grave frem af gemmerne, hvis man
>virkelig er interesseret...

Der var også en del på en anden gruppe, der ikke havde noget med hund
at gøre. dk.velkommen eller test eller...ja jeg husker det ikke.

> [...]
>medlem var dybt utilfreds med klubben og derfor forlod den. Om nogle
>så kalder det at blive smidt ud er jeg fuldstændig ligeglad med, og

Så absolut. Min sti er ren og har altid været det!

> [...]
>til enhver tid anbefale folk at købe hund dér (hvis jeg ellers kendte
>nogen der var til sådanne små sofapuder *G*), for det er sg*

Æhhh...Tak...Tror jeg nok... ;-D

>Eneste minus er, at de ikke bliver kattevante, men ok, jeg skal
>jo heller ikke ha' sådan en bette hund selv!

Tjaaa, efter Susi's bratte død, mistede jeg lysten til flere katte.

Fra : Anita Andersen

Dato : 19-09-05 12:41

Ja det siger jo lidt om DKK folkene.
Men selvfølgelig, når deres blad ikke kommer til tiden, så har de vel ikke
andet at lave end at gener andre folk.

Jeg er STOLT over ikke at være DKK opdrætter.

Mange hilsner
Anita

Fra : Mus

Dato : 19-09-05 15:44

"Anita Andersen" <Great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet at lave end at gener andre folk.
>
> Jeg er STOLT over ikke at være DKK opdrætter.

Du skærer da vist alle over en kam.

Du er da vist ikke meget bedre end dem på Sonjas hjemmeside Så det er
nok ikke kun DKK folk der er sådan men mennesker generelt, der nogen gange
lan tage tingene lidt for nært og svine hinanden til hvad enten det så er
DKK, DRU eller DHL.

LN

Fra : Janni & Flemming And~

Dato : 19-09-05 15:20

Kan kun give dig ret i hvert et ord LN.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-09-05 10:09

> Det var da li'godt mærkeligt, at de satans DKK-fanatikere
> nu også skal svine folk til på vores hjemmesider!!!

Tjekkede lige din hjemmeside. Jeg ser ingen steder at DKK sviner dig til??

> De mister medlemmer til en fornuftig NON-diktatur-forening,
> og straks bli'r de ondskabsfulde!

derimod ser jeg at DU sviner DKK til her på usenet

Nå men det er jo nok fordi det er ok at bruge en grov tone på usenet, folk
kan jo bare forlade bageriet hvis de ikke kan lide lugten

Peter

Fra : Mus

Dato : 20-09-05 12:15

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote in message

> Tjekkede lige din hjemmeside. Jeg ser ingen steder at DKK sviner dig til??

se i gæstebogen.

LN

Fra : John P [jopa]

Dato : 20-09-05 12:41

Mus skriblede bla:

> se i gæstebogen.

Det står ingen steder i gæstebogen

Fra : x Vuf x

Dato : 20-09-05 12:55

On Tue, 20 Sep 2005 13:15:14 +0200, "Mus" <Bastian@sol.dk> wrote:
>"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev...

>se i gæstebogen.

For sent. Efter anbefaling her i gruppen i går,
har jeg gjort det usynligt. Det ligger der dog!

Fra : x Vuf x

Dato : 20-09-05 12:53

On Tue, 20 Sep 2005 11:09:11 +0200, "Peter K. Nielsen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote...

>Tjekkede lige din hjemmeside.
>Jeg ser ingen steder at DKK sviner dig til??

HALLO...Er du ikke lidt sent ude? Jeg blev anbefalet
at fjerne det, så naturligvis kan du ikke se det.
Er du virkeligt interesseret, skal jeg da gerne sende
dig kopier af kopierne!

>derimod ser jeg at DU sviner DKK til her på usenet

Dette kan alle konstatere, så det er næppe bagvaskelse!

>Nå men det er jo nok fordi det er ok at bruge en grov
>tone på usenet, folk kan jo bare forlade bageriet hvis
>de ikke kan lide lugten

Nej Peter. Efter min mening er det ikke
ok at bruge en grov tone på usenettet,
men som man råber i skoven, får man svar!