Vikingeskibe med sæd t UK - takket være mi~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-05 08:54

Sædskibe sejler mod Storbritannien
En ny lov, der forbyder anonyme sæddonorer i Storbritannien, åbner op for
sædskibe med dansk sæd.http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=397664¨

Da jeg startede privatiseret sæddonorformidling i Glistrups ånd - staten bør
kun gøre det nødvendigste - var der ifølge KvindeKendDinKrop bogen TRE ÅRS
VENTETID på hospitalsinsemination

Ved at lægemafiaen mærkede den hede ånde i nakken fra overlegen
markedsbaseret privat konkurrent, fik de private initiativer op at stå bla
Cryos og en sværm af gynækologiske PRIVATE lægehuse i provinsen

Så jeg (i indbildske øjeblikke) har det med disse lærlinge, som FRP har det
med DF...

Skønt når ens børn flyver fra reden....

Fra : Rune

Dato : 19-09-05 20:39

> Sædskibe sejler mod Storbritannien

Vil det sige der snart render en mængde små bo warminer rundt i GB?

Fra : Ralph

Dato : 19-09-05 21:54

"Rune" <rune@test.test> skrev i en meddelelse

> Vil det sige der snart render en mængde små bo warminer rundt i GB?

Arrh, mon?

Det minder mig lidt om vitsen med landmanden der under aflæsning af sædekorn
tabte bagsmækken af tipvognen ned på sin fod, og i sygerapporten på
skadestuen stod der: "patienten tabte under aflæsning af sæd lem ned på fod,
med frakteret fodrodsben tilfølge" HAN var genstand for megen nysgerrighed
blandt sygeplejerskerne.

--
venligst
Ralph

Fra : Holst

Dato : 19-09-05 22:10

Rune wrote:

> Vil det sige der snart render en mængde små bo warminer rundt i GB?

Genetisk krigsførelse! Jeg var ikke klar over, vi var i krig med England...

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-05 22:37

"Holst" <newssep05@shelter.dk> wrote in message

> Genetisk krigsførelse! Jeg var ikke klar over, vi var i krig med
> England...

Voldtog vikingerne? Britiske forskere siger at de handlede mere end de
plyndrede.

Vi er i krig SAMMEN med briterne i Irak.

Behov for genetisk hjælp er vist mest journalistisk opdigt - den vigtigste
effekt af Sædhjælpsfondet og de lignende inititiver i andre lande, er at
bevise at MAN KAN SELV fx med nabohjælp, kollegahjælp og
værtshuscharmørhjælp, og læger er uinteressante vedr noget så nemt som at få
sunde børn.

Sundhed afhænger langt mere af psyke og opvækst, kultur og selvtillid end af
gener.

Meget af den citatbog jeg skriver på er antiracistisk i klasisk forstand,
altså anti-bioracistisk nemlig argumenterende for at social arv er langt
vigtigere end DNA.

I got rhytm arv hos USA-sorte er søgt modarbejdet med milliarddyr hjælp til
skolegang, men på hundred år kan kulturkløften mellem racerne desværre ikke
udbedres i dette rige land, ser man klart - langt umuligere er at lappe på
kløften mellem EU-borgere og muslimer der foragter vantro.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-05 22:22

"Rune" <rune@test.test> wrote in message

> Vil det sige der snart render en mængde små bo warminer rundt i GB?

Jeg har stadig foto og data om knap hundred familiefædre overalt i landet -
og en sjælden gang var jeg selv standby i hovedstaden.

Da ForbudsSverige og Norge på Nordisk Råds møde i 1983 forlangte både
Sædhjælpsfondet og Christianias hashboder lukket, blev vi kendt i
nabolandene, og mange svenskere og nogle nordmænd og tyskere blev hjulpet
til graviditet. Briterne har selv privatiserede små bureauer, men der er
snobværdi i blonde skandinaver, og det blir mit lærlingeselskab Cryos nu rig
på.
En sorthåret keltisk gnom er ikke godt nok til enhver barnløs brite, siges
det - med så mange muslimer som det stakkels land har, er der brug for at
distancere sig extremt

Britta Schall Holberg (V) var minister i hint AIDS-år, og var liberalistisk
og nægtede at indføre forbud mod os.