Køb af kabinet
Fra : Christian Flintrup

Dato : 07-06-01 17:42

Hej,

Hvad skal man vælge hvis man gerne vil have et kabinet, der:

1) Har en støjsvag strømforsyning - helst lydløs
2) Ser pænt ud - gerne noget andet end bare en grå kasse
3) Er miditower
4) Evt nemt at skille ad / vedligeholde mv.

--
På forhånd tak
Christian

Fra : ZiCoN

Dato : 07-06-01 18:38

Jeg mener AOpen har lavet et kabinet i nogenlunde de specifikationer: HQ45
mener jeg det hedder..

Fra : Esben

Dato : 08-06-01 02:15

"ZiCoN" <zicon@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener AOpen har lavet et kabinet i nogenlunde de specifikationer: HQ45
> mener jeg det hedder..

Larmer det ikke som en støvsuger?

--

Esben

Fra : Santa Xcaze

Dato : 08-06-01 14:46

Lidt men du kan eventuelt skifte blæseren ud til strømforsyningen .... For
hvis du skal køre med en 1 ghz tbird el derover skal du have en 300 watt psu
anyway :)
Men kabinettet ser meget cool ud :) Der er rigeligt med plads i forhold til
det er et miditower og det er nemt at gå til

Fra : Christian Flintrup

Dato : 08-06-01 17:00

Santa Xcaze <nothing@nogood.dk> wrote:

> Men kabinettet ser meget cool ud :) Der er rigeligt med plads i forhold til
> det er et miditower og det er nemt at gå til

OK :)

Findes der ikke PSU'er som er fuldstændig lydløse?

--
Christian