KBH. Vinder!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 18-09-05 21:15

--
Hej alle!

Hvordan gik det jer i Brøndby? Jeg skriver blot for at blære mig lidt, men
fik i dag en KBH. Vinder, BIM og hans første cacib..... Sku dejligt altså
:0)

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Jensen
www.hot-newlife.dk
www.hundevennerne.dk

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-09-05 07:35

"Heidi Jensen" <heidijensen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fik i dag en KBH. Vinder, BIM og hans første cacib..... Sku dejligt altså

Tillykke med resultatet - selv udstillede jeg min basenji hvalp, der ud af 2
blev racens bedste hvalp - en søn til min brindle han blev Københavnsvinder
og bedst i racen, så det blev i familien om ikke andet - men sikke et
blæsevejr vi havde i går - heldige de, der udstillede lørdag ....

hilsen Pia
www.fallohide.dk

Fra : Nette Stormlund

Dato : 19-09-05 10:19

"Heidi Jensen" <heidijensen@tele2adsl.dk> wrote in news:wVjXe.169$5N7.61
@news.get2net.dk:

Jeg skulle da lige have vidst I var der..........

Jeg var derude at kigge!

Mange hilsener,
Nette

Fra : Heidi Jensen

Dato : 19-09-05 10:48

"Nette Stormlund" <nette@stormlund.dk> skrev i en meddelelse
> "Heidi Jensen" <heidijensen@tele2adsl.dk> wrote in news:wVjXe.169$5N7.61
> @news.get2net.dk:
>

> Jeg skulle da lige have vidst I var der..........
>
> Jeg var derude at kigge!

Ja det var da ærgeligt! Det havde da ellers været hyggeligt :0)

Heidi