Pthreads i Linux, med tilgang til global a~
Fra : Digger

Dato : 07-06-01 17:10

Hejsa

Jeg sidder og fusker lidt med nogle threads, og jeg tror nok at der er
et problem.
Kan det passe at 4 threads ikke kan læse fra det samme array på samme
tid ???
Da de ikke skal skrive til det, kan der jo ikke være nogle problemer der

MVH

Dennis

Fra : Jesper Gødvad

Dato : 08-06-01 06:29

> [...]
> tid ???
> Da de ikke skal skrive til det, kan der jo ikke være nogle problemer der

Der burde ikke være problemer med at flere tråde læser samtidigt. Hvordan
opstår problemet?

mvh. jesper