hjælp til zywall 5
Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 18-09-05 14:11

Hejsa NG.

Er der en som kan hjælpe mig med at få fat i den nyeste frimware til
ovenstående router.

Det er ikke denne:
ZyXEL ZyWALL 5 Firmware v4.00(xd0)

Den skal hedde noget med vertion 3.64(xd5) eller noget i den stil

Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 18-09-05 14:55

lige meget... den er færdig... øv øv
"Lars Jørgensen // 2750" <nyhedsgruppe_remove_@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:432d6779$0$649$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Svend

Dato : 19-09-05 08:17

Lars Jørgensen // 2750 wrote:
> lige meget... den er færdig... øv øv
> "Lars Jørgensen // 2750" <nyhedsgruppe_remove_@webspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:432d6779$0$649$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Jeg kan iøvrigt fortælle dig at de pakke tab som jeg og mine kolleger
har oplevet med den zywall 5 også er i 3.64(xd5). Men ikke i v4 så vidt
jeg kan se, dog lidt for tidligt, jeg tester stadig.

--
Svend

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 17:00