Gæstebog
Fra : Søren

Dato : 18-09-05 12:18

Hej NG..

Findes der ikke en skabelon, som man bare kan sætte ind på sin hjemmeside..
jeg fatter ikke en meter af dette php
Skal man have noget specielt program for at kunne lave det ?

Søren Thomsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-09-05 12:35

Søren submitted this idea :
> Findes der ikke en skabelon, som man bare kan sætte ind på sin hjemmeside..
> jeg fatter ikke en meter af dette php

Masser - søg og du skal finde.

> Skal man have noget specielt program for at kunne lave det ?

Nej

Fra : Søren

Dato : 18-09-05 12:43

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Søren submitted this idea :
>
> Masser - søg og du skal finde.

> Nej
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
>
> Har ledt, men måske jeg ikke gør det rigtigt når jeg sætter det ind ??

Søren

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-09-05 12:48

Søren wrote on 18-09-2005 :
> Har ledt, men måske jeg ikke gør det rigtigt når jeg sætter det ind ??

Hvad har du fundet ? hvad har du gjort ? hvad fejl får du ?

Fra : Søren

Dato : 18-09-05 13:05

> Hvad har du fundet ? hvad har du gjort ? hvad fejl får du ?
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
>
> Ja du griner nok, men jeg har prøvet at kopiere fra denne side, og sætte
det ind på mine sider ved hjælp af Frontpage
http://www2002105.thinkquest.dk/vis_artikel.php?id=26

Søren

Fra : Søren

Dato : 18-09-05 13:09

Ville allerhelst en gæstebog i stil med denne

http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/gbog.php

Der står også en masse koder, men ved ikke hvordan jeg skal sætte dem ind på
min side

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-09-05 13:27

Søren wrote on 18-09-2005 :
> [...]

> http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/gbog.php

> Der står også en masse koder, men ved ikke hvordan jeg skal sætte dem ind på

Jeg tror det første du skal gøre er at undersøge om du har PHP og evt.
MySQL på dit webhotel. Hvis du ikke har det kan du ikke bruge den
gæstebog du har fundet.

Derefter skulle du kunne klare det ved slavisk at følge
http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/ der forklarer
hvordan lige præcis den gæstebog du har fundet er lavet.

Fra : Søren

Dato : 18-09-05 15:05

"Søren" <jada@mail.ingen> skrev i en meddelelse

> [...]

Når jeg har skrevet og klikker på post indlæg, melder den fejl på gem !!

Søren

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-09-05 16:24

Søren used his keyboard to write :

> Når jeg har skrevet og klikker på post indlæg, melder den fejl på gem !!

Det bliver meget nemmere hvis du copy-paster fejlen hertil. Ellers kan
vi kun gætte på hvad det er for en fejl du møder.

Har du prøvet at følge den vejledning jeg linkede til ?