Kæmpekat!!
Fra : Mia Warming og David~

Dato : 18-09-05 11:14

Hej NG..

Min kæreste sad lige og surfede rundt på nettet og faldt over denne side..

http://www.dr.dk/p3/morten/projekter/katten/

Gå ned nederst på siden, det er det jeg vil kalde *en stooor kat*

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : fam. Ager

Dato : 18-09-05 12:40

"Mia Warming og David Hansen" <mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:432d3deb37ce7@nerdgirl.dk...
> [...]
>
> http://www.dr.dk/p3/morten/projekter/katten/
>
> Gå ned nederst på siden, det er det jeg vil kalde *en stooor kat*

uhh..jeg havde frygtet for min cairn terriers liv og helbred....den er godt
nok kæmpe! ,og lidt over velstand...(-;
og jeg der synes at min ene raggie er stor...lille loppe i forhold.

mvh. marie

Fra : Anders

Dato : 18-09-05 18:15

Jeg er den lykkelige ejer af to maine coons på et år, begge hanner, og begge
kastrater. De vejer nu henholdsvis 6,5 oh 6 kilo. Håber de bliver lige så
store sonm "løven" på billedet.

Vh Anders

Fra : Søren LH

Dato : 18-09-05 18:32

"Anders" <maria_og_anders@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er den lykkelige ejer af to maine coons på et år, begge hanner, og
> begge kastrater. De vejer nu henholdsvis 6,5 oh 6 kilo. Håber de bliver
> lige så store sonm "løven" på billedet.
>
> Vh Anders

Jamen lad os da høre hvem i gruppen der har den tungeste kat. Hvem kan
overbyde Anders? (for det ved jeg der er nogen der kan)

Mvh
Søren

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-09-05 19:14

Søren LH skrev i en meddelelse...

> Jamen lad os da høre hvem i gruppen der har den tungeste kat. Hvem kan
> overbyde Anders? (for det ved jeg der er nogen der kan)

Jeg har en huskat (hankastrat) på 8,5 kg der kun er liiidt overvægtig. Han
har sin egen hjemmeside hvor han kan beskues i al sin pragt:
www.gizzemissen.dk

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 19:19

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen lad os da høre hvem i gruppen der har den tungeste kat. Hvem kan
> overbyde Anders? (for det ved jeg der er nogen der kan)

Tja, Mis har sneget sig op på 9,5 kilo, og han er bare en sort, korthåret
huskat; høj, lang og stadig slank, og i god kondition. Der er gods i den
kat.

Tina

Fra : fam. Ager

Dato : 18-09-05 20:07

> [...]
>
> Jamen lad os da høre hvem i gruppen der har den tungeste kat. Hvem kan
> overbyde Anders? (for det ved jeg der er nogen der kan)

skal jeg føle mig truffet???
mors ene sutsko er jo bare et lille fnug på 8 kg. så der er lang vej endnu..
GGGGG!.
mvh. marie

Fra : Vibeke

Dato : 18-09-05 21:35

> Jamen lad os da høre hvem i gruppen der har den tungeste kat. Hvem kan
> overbyde Anders? (for det ved jeg der er nogen der kan)

Jammen min MCO vejer da 10 kg, og fik at vide at han ikke var overvægtig.

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 21-09-05 20:31

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> wrote in

> Jammen min MCO vejer da 10 kg, og fik at vide at han ikke var
> overvægtig.

Nåja, med sådan nogle kæmper er Mowgli jo bare en lille spirrevip med
sine sølle 7 kg

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 25-09-05 16:00

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jammen min MCO vejer da 10 kg, og fik at vide at han ikke var overvægtig.

Og min Alladin (huskat) ligger også på ca. 10 kg, men kunne nu nok tåle at
tabe 1-2 kg.

MVH Mette