Link føre til helt andre sider !
Fra : Tom

Dato : 18-09-05 02:04

Når jeg surfer , oplever jeg tit , at jeg lander på en helt
anden side end forventet !
Det har dog ikke altid været sådan i det omfang det er tilfældedet nu.

Forventede jeg var i besiddelse af noget spyware som på en eller
anden snedig måde ledte mig andre steder hen.
Siderne er typisk ( porno ) og selv om det er de samme 4 - 5 sider jeg
lander på , så er linket ofte forskellige fra gang til gang.

Som her !

http://teensexybabes.com/seach........
http://www.inventoryseach.org.........
http://www.featuresseach.com..........
http://hardteengirls.com..............

Jeg har været ved at scanne via - Ad-aware , Spybot & destroy ,
AVG antivirus + Spy sweeper.
Ud over det , så har jeg også været omkring for at slette temp filer og
al offline matriale fra mit net surfen.
Alt dette er tilsyneladende ikke til meget hjælp !!

Nogen som har en god ide til at bekæmpe min "tolk" på pc'en !
På forhånd tak.

Tom.........

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-09-05 03:04

Den 18-09-05 03.03 skrev Tom følgende:
> Når jeg surfer , oplever jeg tit , at jeg lander på en helt
> anden side end forventet !

Brug søgefunktionen i Windows til at finde filen Hosts. Højreklik på
den, og vælg at åbne den med notesblokken. Fjern alle linjer, undtagen
den hvor der står 127.0.0.1. Gem filen og genstart Windows.

Det vil dog sandsynlig kun være en stakket frist, før det går galt igen.
Du har ganske givet spyware og/eller virus, og hvis du er uheldig, vil
du straks få ændret i hostfilen igen. Du skal have tjekket computeren
for diverse slemme programmer så hurtigt som muligt. Husk at slå
systemgendannelse fra, mens du renser computeren, det vil også være en
god ide at rense den fra Fejlsikret tilstand.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger og skræddersyr du proceslinjen. Få for eksempel et praktisk

Fra : Tom

Dato : 19-09-05 19:17

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in news:432ccb68$0$168
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> systemgendannelse fra, mens du renser computeren, det vil også være en
> god ide at rense den fra Fejlsikret tilstand.

Tak for hjælpen Kim.

Jeg finder ganske rigtigt noget af det du er inde på !
Hosts & Hosts.ebl + Imhosts.sam

Jeg prøver lige din fidus af omkring Hosts filen.
Håber det går !

Tom.........

Fra : Tom

Dato : 19-09-05 19:25

Hej igen.

Konstater lige at - Hosts - filen er helt tom !!
Der står ikke noget i den.
Derimod er - Hosts.ebl - i besiddelse af nogle linier som jeg lige skriver
ned her:

[localhosts 127.0.0.1]
sectionType=31
TypeString=Host
Category=Host
IPaddresses=localhost
HostName=127.0.0.1
Definition=5.06.22.11

Er det her jeg skal ændre på noget !!

Tom........

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-09-05 22:50

Den 19-09-05 20.25 skrev Tom følgende:

> Konstater lige at - Hosts - filen er helt tom !!
> Der står ikke noget i den.

Og der er kun den ene? Den burde ikke være tom, heller ikke hvis du ikke
har slemme programmer på computeren. Prøv evt. at medtage skjulte filer
i søgningen.

> Derimod er - Hosts.ebl - i besiddelse af nogle linier som jeg lige skriver
> ned her:

Den skal du nok ikke røre ved.

Det behøver selvfølgelig ikke være hosts-filen, der er problemet. Du kan
evt. prøve at give os en eller flere af de adresser, som du gerne vil
ind på, men hvor du bliver omdirigeret - så kan vi tjekke, om det er det
samme for os andre.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : Tom

Dato : 20-09-05 16:25

> [...]
> kan evt. prøve at give os en eller flere af de adresser, som du gerne
> vil ind på, men hvor du bliver omdirigeret - så kan vi tjekke, om det

Hej igen Kim.

Jeg glemte lige at fortælle , at jeg er i besiddelse af 2 pc'er.
De er begge på internettet , hvor denne pc er 100% myntet på det.
Bla. fordi den ikke er stærk nok til de krævende opgaver.
Dog har jeg ikke problemer med denne pc.
Hvad er så problemet så kunne man spørge sig selv !!

Den store pc burde jo næsten køre som den lille !
Udover at det driller mht. mit surfen via. den store pc , så
har jeg også problemer med at se TV2-Sputnik + alt andet video
fremvisning som foregår via. hjemmesiderne - dvs. hvis man f.eks får lyst
til at se en film trailer o.lign.
Dog virker det hvis det er forbeholdt Quick time , men via. media
player'en ver. 10.0 er der ingen Sputnik , det på TV2 / DR1 osv.

Jeg har på en eller anden måde reddet mig noget "snavs" på den store pc.
Spørgsmålet er bare om man kunne komme det til livs uden at formater c: !
Det er trodssalt andet end Windows der skal installeret !!

Men ellers bruger jeg Skype - her kunne vi sludre problemet til live
måske ! , det kunne måske være du selv har det installeret !

Tom...........

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-09-05 15:59

Den 20-09-05 17.24 skrev Tom følgende:
> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Jeg glemte lige at fortælle , at jeg er i besiddelse af 2 pc'er.
> Dog har jeg ikke problemer med denne pc.

Det vil sige, du kan godt komme ind på de pågældende adresser på den ene
pc, mens du på den anden bliver ledt ind på pornosiderne?

> Hvad er så problemet så kunne man spørge sig selv !!

Hvis du kommer ind på forskellige sider, selvom du indtaster de samme
adresser på de to computeren, så kan jeg ikke umiddelbart komme i tanke
om andre "fejl"-muligheder, end at der er indsat noget i Hosts-filen.
Prøvede du at medtage skjulte filer i en søgning efter Hosts?

Du kan evt. prøve at installere en ekstra browser, fx Firefox. Hvis du
stadig har det samme problem, så har du i det mindste fundet ud af at
problemet ligger i Windows og ikke i Internet Explorer.

> [...]
> har jeg også problemer med at se TV2-Sputnik + alt andet video
> fremvisning som foregår via. hjemmesiderne - dvs. hvis man f.eks får lyst

Du mangler sikekrt understøttelse for videoformatet eller at få opsat
systemet korrekt. Jeg har ikke meget tjek på den slags, men du kan evt.
prøve at opgradere til nyeste udgave af Windows Media Player, hvis du
ikke allerede har den nyeste.

> Men ellers bruger jeg Skype - her kunne vi sludre problemet til live
> måske ! , det kunne måske være du selv har det installeret !

Jeg har desværre ikke Skype installeret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af

Fra : Tom

Dato : 21-09-05 02:47

> [...]
> evt. prøve at opgradere til nyeste udgave af Windows Media Player,
> hvis du ikke allerede har den nyeste.

> Jeg har desværre ikke Skype installeret.

Hej igen Kim , igen igen.....

Jeg har også Firefox browseren installeret , dog bruger jeg den ikke så
meget pga. af at siderne ikke altid ser vellykket ud sammenlignet med
Internet exploren.
Der er iøvrigt ikke foreskel på de to programmer omkring mine uønskede
hjemmesider.

Jeg tillod lige begge pc'er at vise skjulte filer.
Begge pc'er er somsagt i besiddelse af en ( hosts ) fil.
På den lille pc kan jeg se noget tekst når jeg åbner den:

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dette er HOSTS-eksempelfilen, der bruges af Microsoft TCP/IP til
Windows.
#
# Denne fil indeholder IP-adressetilknytninger til værtsnavne. Du bør
ikke
# angive flere end en post pr. linje. IP-adressen skal placeres i den
første
# kolonne efterfulgt af det tilsvarende værtsnavn.
# IP-adressen og værtsnavnet kan adskilles af mindst ét mellemrum.
#
# Kommentarer (som disse) kan indsættes på individuelle linjer eller
efter-
# følge computernavn. Kommentarer skal anføres med nummertegn '#'.
#
# Eksempel:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # kildeserver
# 38.25.63.10 x.acme.com # x-klientvært

127.0.0.1 localhost

Hosts filen på den store pc med de mange problemer , er fortsat hel tom !
Der står med andre ord ikke det du kan se mellem linierne ( jeg åbner
hosts filerne med Noteblok )

Jeg køre med microsoft media player 10 - ( sidste nye skrig )

Forestil dig at man er inde på TV2's hjemmeside for at kikke dagens
programmer på tv.
Hvis man så f.eks klikker på ( tv guide linket ) ja så suser man omkring
en porno side i stedet for ? ( kun et eksempel ) fremfor at komme ind på
tv guiden sådan som man gjorde tidligere.

Har også været ude for at jeg ikke kunne gå ind på nogle hjemmesider.
Får jeg så pågældende link sendt via. email , ja så er der ikke nogen
problemer ! Jeg forstår godt hvis du er lidt fortabt her - det er jeg
selv i øjeblikket. !!