Printserver
Fra : MP

Dato : 17-09-05 19:17

Jeg har en JetDirect 170 som sidder på en Linksys router sammen med fire
computer og en HP G55 printer.
Jer kan få printeren til at virke på computerne ved at bruge HP's Network
Printer Wizard,
men så kan jeg ikke bruge scanner funktionen.
Hvis jeg vil installere printeren som en netværks printer, så finder ingen
af computerene den.
Med HP Web Jetadmin kan jeg se alt om printeren, så der er hul igennem.
Er der nogen her der har et bud på hvad der er galt.

Michael

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 19-09-05 08:38

"MP" <michael@peukerSLETDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> men så kan jeg ikke bruge scanner funktionen.

Svjh fra gamle dage, så skal du bruge driveren til G85 (G95) hvis du vil
scanne via netværk.

> Hvis jeg vil installere printeren som en netværks printer, så finder ingen
> af computerene den.

Installer den som lokal printer og lav en TCP/IP printer port istedet for
din fysiske port.

/Brian