Nokia 6600
Fra : Sm

Dato : 17-09-05 16:44

På min Nokia 6600 på displayet får jeg meddelsen Program lukket BTserver
E32USER-CBase46- hvad kan det betyde

Soeren

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 17-09-05 17:53

Sm wrote:
> På min Nokia 6600 på displayet får jeg meddelsen Program lukket BTserver
> E32USER-CBase46- hvad kan det betyde

Noget med at det program på din telefon som sørger for Bluetooth bliver
lukket, da det er crashet. har du prøvet at lave noget inden du får
denne besked?

Lad være med at spamme os andre bare fordi du ikke selv vil spammes...

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Sm

Dato : 17-09-05 18:40

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
BTserver

> Noget med at det program på din telefon som sørger for Bluetooth bliver
> lukket, da det er crashet. har du prøvet at lave noget inden du får
> denne besked?

ja der skete et eller andet der kom en meddelselse som jeg åbnede, det var
et eller andet program med navnet caribe, den er heller ikke helt god med
min telefon når jeg åbner den, display billedet forsvinder og så skal jeg
trykke på menu tasten og afslut, så kommer menu billedet igen

Soeren

det er ikke noget jeg skriver

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 18-09-05 02:03

> den er heller ikke helt god med
> min telefon når jeg åbner den, display billedet forsvinder og så skal jeg
> trykke på menu tasten og afslut, så kommer menu billedet igen

Du er nødt til at være lidt mere præcis i din fejlbeskrivelse.

"når jeg åbner den" - åbner hvad?

> det er ikke noget jeg skriver

Jeg går ik ud fra at SPAM"fighter" har installeret sig selv?

Håber du kan se min pointe, det er absurd at du bekæmper spam med et
program der selv sender spam ud

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Sm

Dato : 18-09-05 06:46

> Du er nødt til at være lidt mere præcis i din fejlbeskrivelse.
>
> "når jeg åbner den" - åbner hvad?

åbner telefonen, så kommer der et billede på displayet, et øjeblik efter
forsvinder det, så trykker jeg på menu tasten og derefter på afslut, så
kommer åbningsbilledet tilbage på displayet og telefonen virker, desuden
bliver telefonen hurtigt tappet for strøm.
Hvis ikke du forstår det nu, så bare glem det,

> Jeg går ik ud fra at SPAM"fighter" har installeret sig selv?
>
> Håber du kan se min pointe, det er absurd at du bekæmper spam med et
> program der selv sender spam ud

og hvad skal jeg så gøre ved det, når nu jeg godt kan lide spamfighter.

Soeren

Fra : Anders Lund

Dato : 19-09-05 06:07

Sm wrote:
> og hvad skal jeg så gøre ved det, når nu jeg godt kan lide spamfighter.

Det står faktisk i teksten:

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Sm

Dato : 19-09-05 07:51

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det står faktisk i teksten:

og.

hvis det genere dig må du rette henvendelse til spamfighter

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-09-05 08:06

Sm wrote:
> og.
>
> hvis det genere dig må du rette henvendelse til spamfighter

Kan du ikke selv se det ironiske i det ? Jeg har også brugt Spamfighter,
men afinstallerede det igen af samme årsag. Er udmærket tilfreds med
MailWasher i stedet.

Fra : Sm

Dato : 19-09-05 20:26

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke selv se det ironiske i det ? Jeg har også brugt
Spamfighter,
> men afinstallerede det igen af samme årsag. Er udmærket tilfreds med
> MailWasher i stedet.

nu kan jeg ikke helt forstå hvorfor det sådan går dig på, er mailwasher
gratis

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-09-05 22:37

> Spamfighter,

> nu kan jeg ikke helt forstå hvorfor det sådan går dig på, er mailwasher
> gratis

1. Det er under al kritik, at et program som foregiver (har ikke selv
prøvet det) at bekæmpe spam, selv sørger for at spamme alle dem, der
modtager mails fra brugeren - dette ligger i sig selv ret tæt på
egentligt spam.

2. Programmet indsætter en signatur, som ikke overholder standarderne.
Dette betyder, at signaturen medtages når folk trykker reply på en
besked, og dermed skal vi andre spilde tid på at klippe det væk når vi
besvarer mails eller indlæg på usenet.

Om mailwasher er gratis, kan du vel ret let finde ud af, jeg går ud fra
du kender google, og at du har nemmere ved at skrive mailwasher i
søgefeltet der, end at formulere et spørgsmål herinde?

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-09-05 22:43

Sm wrote:
> nu kan jeg ikke helt forstå hvorfor det sådan går dig på, er
> mailwasher gratis

Det går mig overhovedet ikke på, du så måske ikke min smiley?........
MailWasher er _heller_ ikke gratis, nej.....

Fra : HSK

Dato : 20-09-05 09:30

> Det går mig overhovedet ikke på, du så måske ikke min smiley?........
> MailWasher er _heller_ ikke gratis, nej.....

Prop ham dog i kill-filteret. En spammer gider man jo ikke at høre på.

Fra : Sm

Dato : 20-09-05 16:21

"HSK" <hsk2840@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Prop ham dog i kill-filteret. En spammer gider man jo ikke at høre på.

er du glad nu din tumpe

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-09-05 21:44

> er du glad nu din tumpe

Hvor taler du dog pænt til folk i den gruppe hvor du søger hjælp...

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : HSK

Dato : 21-09-05 13:31

> Hvor taler du dog pænt til folk i den gruppe hvor du søger hjælp...

Det er så dejligt med sådanne mennesker. Man får virkelig lyst til at bruge
tid på at hjælpe dem en anden gang... Eller noget...

Fra : Sm

Dato : 22-09-05 09:08

> Det er så dejligt med sådanne mennesker. Man får virkelig lyst til at
bruge
> tid på at hjælpe dem en anden gang... Eller noget...

men det er sgu da irriterende når man spørger om noget, så får man mange
gange svaret søg i google, ok men så kunne man jo også undvære denne gruppe

Og jeg kan vel ikke gøre for at spamfighter som er nok det bedste program
vil gøre reklame for sig selv. Men prøver jeg så mailwasher så længe det er
gratis

Venlig hilsen

Soeren

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 08:11

Sm wrote:

> [...]
> helt god med min telefon når jeg åbner den, display billedet
> forsvinder og så skal jeg trykke på menu tasten og afslut, så kommer

Caribe er en Symbian-virus. http://www.infosyncworld.com/news/n/5034.html
Men den eneste måde den kan komme ind på din telefon, er hvis du SELV har
accepteret at modtage den via bluetooth fra en anden telefone og SELV sagt
ja til at installere den.

Zulu

Fra : Sm

Dato : 18-09-05 08:40

"Zulu" <zulu-a-toughguy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> accepteret at modtage den via bluetooth fra en anden telefone og SELV

jeg må så nok indrømme at jeg selv har lukket den ind, hvordan kommer jeg
af
med den, du har lagt et link, nu er mit engelske ikke det bedste, skal
telefonen på værksted

Soeren

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 09:49

Sm wrote:

> [...]
> jeg af
> med den, du har lagt et link, nu er mit engelske ikke det bedste, skal

Har du installeret Caribe på memory-kortet eller på selve telefonen?
Hvis du har installeret det på telefonen, er det måske nok at formatere
denne.
Hvis det er installeret på memory-kortet, vil jeg gætte på at begge dele
skal formateres

Sørg for at tage backup af de ting du vil gemme på den. Enten til SIM-kortet
eller til en PC.

Når du er klar til at formatere telefonen, slukker du den, tryk og hold
'grøn', '3' og '*' nede mens du tænder telefonen igen. (kræver lidt
øvelse...)
Når formateringen går i gang slipper du bare tasterne igen og venter på at
den bliver færdig.

Ovenstående operation nulstiller ALT hvad der ligger på telefonen (ikke på
mem-kortet), så den bliver som da du købte den fra ny.

Zulu