MS-Office2003 opdateringer
Fra : Bosse

Dato : 17-09-05 10:46

Jeg har hentet - eller i det mindste forsøgt derpå - 3 opdateringer til
MS-Office2003, nemlig KB885828, KB887979 og KB902953.
Jeg forsøger så at installere opdateringerne, men får at vide at det
mislykkes hver gang.
Jeg tror, der skete et eller andet, da jeg hentede opdateringerne, maskinen
stod stille i over ½ time uden at der skete noget som helst, så jeg måtte
afbryde hentningen. Ikke destro mindre efter genstart, kommer den
automatiske opdateringsmekanisme ud og fortæller mig, at der er nye
opdteringer klar til at blive hentet. Når jeg så forsøger at hente dem, får
jeg at vide, at de allerede er hentet og blot skal installeres. Det er så
det jeg forsøger, og får at vide, at det mislykkes.
Jeg vil så gerne slette de hentede, men endnu ikke installerede
opdateringer, for så at hente dem forfra igen.
Det store spørgsmål er nu hvor og/eller hvordan sletter jeg de hentede, men
endnu ikke installerede opdateringer?
Jeg har forsøgt at slette alle temporary internet files og slette cookies,
samt køre XP'ens diskoprydning (jeg kører XP-Prof. med SP2), genstarte
bæstet og lige lidt hjælper det. Efter genstart popper meddelelsen om nye
opdateringer op, og hele cirkuset begynder forfra.
Er der nogen, der har en løsning?
Pft.
- -
mvh,
Bosse.

Fra : John

Dato : 17-09-05 12:14

"Bosse" skrev i en meddelelse

> [...]
> mislykkes hver gang.
> Jeg tror, der skete et eller andet, da jeg hentede opdateringerne

En 'systemgendannelse' til en dato, hvor fejlen ikke optrådte, kan måske
løse dit problem.

Mvh John

Fra : Bosse

Dato : 19-09-05 15:33

> En 'systemgendannelse' til en dato, hvor fejlen ikke optrådte, kan måske
> løse dit problem.
>
> Mvh John

Nej, det hjalp ikke. Jeg har i mellemtiden afinstalleret Office-pakken, og
kørt "Easy Cleaner" og installeret Office-pakken igen, og det hjalp.

mvh,
bosse