Én gang kan man stemme! Ikke flere.. Hvord~
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-09-05 10:15

Hej
Jeg har endelig fået lavet mig en afstemning på
http://p0ulsen.frac.dk. Jeg har bare et problem. Man kan stemme
så mange gange man vil! Hvordan kan man forhindre det? Noget med
at den skal gemme ip'en og registrere den, og sørge for den givne
ip ikke kan stemme igen, før der er gået et antal minutter. Nogen
som kan hjælpe med det ?

Håber I kan! På forhånd tak!

Mvh Jesper Poulsen
http://p0ulsen.frac.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 17-09-05 10:18

Jesper Poulsen wrote:
> [...]
> at den skal gemme ip'en og registrere den, og sørge for den givne
> ip ikke kan stemme igen, før der er gået et antal minutter. Nogen

Gem IP-adresserne i en database eller en fil og tjek om den givne IP har
stemt tidligere. Du kan også vælge at bruge cookies. Eller måske en
kombination.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-09-05 12:41

> Gem IP-adresserne i en database eller en fil og tjek om den givne IP har
> stemt tidligere. Du kan også vælge at bruge cookies. Eller måske en
> kombination.

Ja, det vil jeg osse gøre, men mit problem er, da det er min første
afstemningsboks, at lave den funktion ? Kan du ikke komme med et
eksempel/guide til det ?

Fra : Martin

Dato : 19-09-05 02:02