Eneste vej væk fra voldtægt i børnehaver
Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-05 12:43

"Snurrberget" <snurrberget@yahoo.com> wrote in message
news:432aaa1a$0$94419$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hvis det nu skete i børnehaven, hvilket der er tvivl om...

Det eneste man virkelig kan forlange af de højtbetalte mange pædagoger med
de få børn, er at de altid ved hvor barnet er og selv er i nærheden, og så
snart en ukendt voksen nærmer sig hvor et barn er, skal overklasseløgnene
forlade kaffekoppen og være sikker på at intet forkert sker.

Leg kan børn selv klare. Indlæring er en sag for forældre. Men at være
vagthund kan hundredtusinder af arbejdsløse klare bedre end disse snyltere,
så PRIVATISER

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 21:18

Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse news:6dyWe.72243

| Det eneste man virkelig kan forlange af de højtbetalte mange pædagoger
med
| de få børn,

Ævl! Kom med nogle facts og kendsgerninger. Højtbetalte?
Hvor mange voksne til hvor mange børn?

| er at de altid ved hvor barnet er og selv er i nærheden, og så
| snart en ukendt voksen nærmer sig hvor et barn er, skal
overklasseløgnene

Ævl! Kom med nogle facts og kendsgerninger. Hvorfor er pædagoger
overklasseløg?

| forlade kaffekoppen og være sikker på at intet forkert sker.
|
| Leg kan børn selv klare. Indlæring er en sag for forældre.

Ævl! Kom med nogle facts og kendsgerninger. Hvorfor tror du der er
lærere ansat i skolerne og ikke "forældre"?

| Men at være
| vagthund kan hundredtusinder af arbejdsløse klare bedre end disse
snyltere,
| så PRIVATISER

Tror du et firma har råd til flere voksne end den kommunale løsning?
Jeg savner begrundelser

Jakob

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 18-09-05 00:55

JcLind <Svarherigruppen> skrev:

>Ævl! Kom med nogle facts og
>kendsgerninger.

Hvorfor i alverden skulle BW dog begynde at komme med facts og
kendsgerninger? Han har sin egen infantile opfattelse af verden
som ingen kan modsige ham uden at blive overdænget med massevis af
mere eller mindre irrelevante citater samt henvisninger til
Glistrup.

Ikke desto mindre er det mit indtryk, at han anser sig selv for at
være højt begavet. Ak ja.

Vh. JIB

Fra : N/A

Dato : 17-09-05 09:52