Sengenic refill
Fra : Jakob

Dato : 15-09-05 14:05

Hej NG

Findes der et alternertiv til sengenic refill poser eller et sted hvor de
kan købes billigt?

Jakob

Fra : Mus

Dato : 15-09-05 18:00

"Jakob" <a@b.cd> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Findes der et alternertiv til sengenic refill poser eller et sted hvor de
> kan købes billigt?
>
> Jakob

Mener at have hørt at Ønskebørn har nogle kopi refill poser. Prøv evt at
ringe til dem og forhør dig.

Engang i mellem kan man købe refill poser på QXL. Nogen gange er de dog
faktisk dyrere end i butikkerne når porto lægges til, men har også set dem
billigere.

LN

LN

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 16-09-05 16:40

Jakob (a@b.cd) skrev :

> Hej NG
>
> Findes der et alternertiv til sengenic refill poser eller et sted
> hvor de kan købes billigt?
>
> Jakob

Nu ved jeg ikke, hvad din definition af billigt er. Men jeg har tit
fundet sådan en sampak med 4 styks til lige omkring 100 kroner i
Babysam.

Henriette Døssing

Fra : Iben Holst

Dato : 16-09-05 17:11

> Nu ved jeg ikke, hvad din definition af billigt er. Men jeg har tit
> fundet sådan en sampak med 4 styks til lige omkring 100 kroner i
> Babysam.

4 pakker refill?? til 100 kr??

Hvor lang tid har du ca til med sådanne 4 stk ?

Iben

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 16-09-05 18:39

Iben Holst (Iben@holst.mail.dk) skrev :

> 4 pakker refill?? til 100 kr??
>
> Hvor lang tid har du ca til med sådanne 4 stk ?
>
> Iben

Hmm, måske var jeg ikke præcis nok. Altså 1 pakke med 4 af de dersens
runde pose-fiduser.
Jeg har altså ikke lagt mærke til, hvor længe de holder. Men det er
efterhånden et godt stykke tid siden, at jeg købte sådan en sampak og
der er stadig to tilbage, de holder jo længere efter at vores datter er
begyndt i vuggestue.

Henriette Døssing

Fra : Iben Holst

Dato : 19-09-05 17:33

> Hmm, måske var jeg ikke præcis nok. Altså 1 pakke med 4 af de dersens
> runde pose-fiduser.

Det var også sådan jeg forstod det, men jeg synes bare det er helt utroligt
billigt!

Da vi købte blespand var det absolut billigste jeg kunne finde refill´s i
BabyVest... og dengang kostede de 169 for 3 stk - nu kan man få den 4 stk
for 199....
Jeg har kun set dem dyrere alle andre steder og kan slet ikke forstå, at
hvis man kan dem billigere, at det så lige er i BabySam?!?

- derfor var jeg interesseret i at høre hvor længe de holder, idet der måske
så ikke var nær så lang en pose i til dén pris. Hvis der er lige så meget i
til 4 stk for 100 kr - ja, så er jeg godt nok blevet snydt, så det skal jeg
da til at undersøge nærmere...

Iben

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-09-05 15:52

> [...]

> Jeg har kun set dem dyrere alle andre steder og kan slet ikke forstå,
> at hvis man kan dem billigere, at det så lige er i BabySam?!?

De har ligget i sådan en rodekasse-lignende ting, de par gange jeg har
været heldig.

Henriette Døssing