Liste over Google-funktioner
Fra : Lars HT

Dato : 15-09-05 11:04

Hej

Har netop fundet ud af man kan gå på Google og f.eks. skrive
"define:limnic" - altså få defineret begrebet "limnic":

Pertaining to lakes or to other bodies of standing fresh water; often used
with reference only to the open water of a lake away from the bottom

Findes der en oversigt over alle mulighederne ift. at afgrænse og præcisere
søgninger?

Lars

Fra : Max

Dato : 15-09-05 11:09

Hej Lars

> Findes der en oversigt over alle mulighederne ift. at afgrænse og
præcisere
> søgninger?

Har du læst "Alt om Google" på hjemmesiden ?

Mvh Max

Fra : Lars HT

Dato : 15-09-05 11:25

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Lars

> præcisere
>
> Har du læst "Alt om Google" på hjemmesiden ?

Ja, men du antyder, at jeg ikke har været grundig nok!?

Lars

Fra : Max

Dato : 15-09-05 11:56

Hej Lars

> Ja, men du antyder, at jeg ikke har været grundig nok!?

Nej, jeg antyder at hvis man vil finde oplysningerne, ja så
var det nok stedet at starte.

Mvh Max

Fra : Lars HT

Dato : 15-09-05 12:04

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Lars

> Nej, jeg antyder at hvis man vil finde oplysningerne, ja så
> var det nok stedet at starte.

Okay, okay!

Lars

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 15-09-05 11:31

Lars HT wrote:
> [...]
> with reference only to the open water of a lake away from the bottom
>
> Findes der en oversigt over alle mulighederne ift. at afgrænse og præcisere

Max har vist svaret, se også Google blog search:
http://blogsearch.google.com/
http://search.blogger.com/

Her er et andet godt link, hvis du har lyst til at bruge Google til
flere ting: http://labs.google.com/

Dog er http://talk.google.com vist ikke med på den side, nok fordi det
kræver en Gmail konto.

Mikkel

--
Guatemala travel, Spanish studies, volunteering:
http://lakjer.dk/mikkel/spanish.shtml

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 15-09-05 15:23

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Lars HT wrote:
>
> Her er et andet godt link, hvis du har lyst til at bruge Google til flere
> ting: http://labs.google.com/

Og her er de som er sluppet ud af deres "lab".
http://www.google.com/help/features.html

Mvh Martin Sinkjær.

Fra : Lars HT

Dato : 15-09-05 15:29

"Martin Sinkjær" <attila@deletethis.pc.dk> wrote in message

> "Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Og her er de som er sluppet ud af deres "lab".
> http://www.google.com/help/features.html

Super, tak til Jer begge!

Lars