Smartphone
Fra : Filip

Dato : 15-09-05 10:47

Hej NG

Hvad findes der lige nu af gode smartphones på markedet. Den skal have en
fornuftig kalænder, kamera, kortlæser og koste under 2500.-

Filip

Fra : Filip

Dato : 15-09-05 10:48

> Hvad findes der lige nu af gode smartphones på markedet. Den skal have en
> fornuftig kalænder, kamera, kortlæser og koste under 2500.-

Glemte lige at sige at den gerne må have Bluetooth og modem...

Fra : Jacob

Dato : 15-09-05 11:05

Hvis du lige slår koldt vand i blodet så skulle det skylle indover med
smartphones i løbet af et par måneder samt starten af 2006. Selv har jeg en
SPV C500 (Windows-baseret smartphone) den er jeg glad for kalenderen er
Outlook, kameraet er ikke specielt godt.. men det er der da.,

Ved smartphones er det 98% sikkert at der er mulighed for memorycard af en
eller anden type. Bluetooth og modem er efterhånden også standard.

SPV telefonerne bliver lavet af HTC (i danmark også: Qtec), Motorola laver
Mpx220 (klap-telefon) osv. hold evt. øje på www.modaco.com og
www.gsmarena.com

Danske priser kan for det meste ses på www.mobilpriser.dk

hber du kan bruge info'en til noget :)