Røgemand i Københavnsområdet?
Fra : Modifix

Dato : 15-09-05 00:16

Er der nogen der kender en god røgemand i københavnsområdet, altså
en der tager fisk ind fra private, til koldrøgning? Jeg har_igen_en
god stabel vægtige regnbueørreder, men kun idé om røgemænd i
Helsingør og i Nysted på Lolland. Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Jens/Modifix

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-09-05 09:26

http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spId=54279

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Modifix

Dato : 16-09-05 10:23

Jens Bruun skrev:

> "Modifix" <jens_gregersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak Jens.

De muligheder vil jeg kigge meget grundigt nærmere på..

Jeg kan skam også sagtens anbefale Helsingør Fiskehus varmt, der er
bare så F*nd*ns langt derop med det offentlige..

Mvh. Jens/Modifix von DCA am Frederiksberg.