Filer i uploadbiblioteket
Fra : Martin Bratbo

Dato : 14-09-05 22:58

Jeg er ved at skrive et script til at sende em mail med attachments. De
enkelte filer bliver oploaded en af gangen under redigeringen, ikke på
engang sammen med den færdige tekst, jeg regner med at lade filerne
blive liggende i uploadbibloteket, og indsæætte dem herfra når mailen
skal sendes. Men jeg er usikker på hvor ofte og hvordan der bliver
ryddet op i dette bibliotek, kan man regne med at filerne bliver
liggende, under hele sessionen?

MVH

Martin Bratbo

Fra : Benny Nissen

Dato : 14-09-05 23:13

Martin Bratbo wrote:
> [...]
> skal sendes. Men jeg er usikker på hvor ofte og hvordan der bliver
> ryddet op i dette bibliotek, kan man regne med at filerne bliver

Kan du ikek gemme filerne i en besteme mappe, og så lade scriptet tømme
mappen, når den sidste mail er sendt ?

--
Benny Nissen