Bestem selv om du vil have en dreng eller ~
Fra : LH

Dato : 14-09-05 19:14

Hej
Er der nogle som har hørt om hjemmesiden www.drengellerpige.babysider.dk.
Her påstås det, at man selv kan bestemme, om man vil have en dreng eller
pige. Er der nogle med erfaringer?
Hilsen fra LH

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-09-05 19:51

LH wrote:

> Er der nogle som har hørt om hjemmesiden www.drengellerpige.babysider.dk.
> Her påstås det, at man selv kan bestemme, om man vil have en dreng eller
> pige. Er der nogle med erfaringer?

Jeg kender ikke til siden, folkene bag eller den metode de sælger. Men
jeg studser over forretningsmetoden. Læs fx. følgende udsagn:

   "Som Ejer af denne hjemmeside ønsker jeg kun at få henvendelse
   fra seriøse par, som virkeligt ønsker selv at kunne få
   indflydelse på det kommende barns køn.

   Derfor har jeg bestemt mig for at være anonym. Herved undgår jeg
   henvendelser fra nysgerrige og useriøse personer."

Jeg ser ingen indlysende sammenhængen mellem anonymitet og seriøsitet.

Janus

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-09-05 19:40

LH wrote:

> Er der nogle som har hørt om hjemmesiden www.drengellerpige.babysider.dk.
> Her påstås det, at man selv kan bestemme, om man vil have en dreng eller
> pige. Er der nogle med erfaringer?

Ja, det virker hver gang.

Har du ikke lagt mærke til de 2 felter på siden, med mulighed for
afkrydsning.?

Du skal bare sætte et kryds i det felt du ønsker. Så går resten af sig
selv.

Der er 50% sikkerhed. Med garanti.

Mvh. Jørgen

Fra : Nielsen

Dato : 14-09-05 21:13

"LH" <leif.hornbak@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Her påstås det, at man selv kan bestemme, om man vil have en dreng eller

Sandsynligvis er det fup og fidus. Dog findes der en metode hvor man kan
skille drenge- og pigesædcellerne ad v.h.a. en centrifuge, men heller ikke
den er 100% sikker.

Jeg kan dog ikke lade være med at spekulere over hvorfor det er så vigtigt
for nogen at få et bestemt køn? (hvis det da ikke er på grund af kønsbundne
arvelige alvorlige sygdomme).

Jeg har selv udelukkende drenge og er lykkelige for dem (det havde jeg
selvfølgelig også været for piger, men det er mig helt underordnet at det er
samme køn)

Nielsen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 14-09-05 21:31

"LH" <leif.hornbak@mail.dk> posting:

>Er der nogle som har hørt om hjemmesiden www.drengellerpige.babysider.dk.
>Her påstås det, at man selv kan bestemme, om man vil have en dreng eller
>pige. Er der nogle med erfaringer?

1) Indbetaling af penge til en person, som ikke vil stå frem.
Alarmklokke.
2) En gratiswebside på webbyen.dk. Alarmklokke.
3) Ingen beskrivelse af "metoden". Alarmklokke.
4) Punkt 3 og 4 i aftalebetingelser virker modstridende.
Alarmklokke.

I øvrigt virker det mistænkeligt, at du, Leif Hornbak, per dags
dato, den 14. sept., har kendskab til en side, hvor
"aftalebetingelser" sjovt nok også er dateret netop den 14. sept.

Endnu mere interessant bliver det, når du også er født i 1961 (samme
som "manden" på siden), hvilket fremgå på din webside hos --
webbyen.dk -- samt at din ægtefælde tilfældigvis også er lærer og
tilfældigvis også er født i 1967 (samme som "konen" på siden).
Tilfældigvis har du også en datter født i 2002 samt 4 drengebørn
(samme som paret på siden). Dette leder frem til punkt 5:

5) Den sandsynlige bagmand til "metoden" spammer den rundt på usenet
som en person, der ikke har kendskab til "metoden". Alarmklokke.

Nå ja... alt dette kunne jo være et tilfælde... (ahost).

--
What is life, except excuse for death,

--== http://www.better-browser.info ==--

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 14-09-05 23:18

"Christian Bohr-Halling" <nospam@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tilfældigvis har du også en datter født i 2002 samt 4 drengebørn
> (samme som paret på siden). Dette leder frem til punkt 5:

Interessante "sammentræf" *LOL*
Godt gået Christian.

mVh. lisbeth

Fra : André Høstrup

Dato : 14-09-05 22:33

Hej LH

Der findes en bog hvor der står en gratis metode, om den virker ved jeg
ikke, men det kan da ikke skade at afprøve den.

Bogen hedder 100 gode råd til gravide og er skrevet af Dorthe Taxbøl.
Bogen har ISBN 87-11-12605-1

Og det kan læses på side 12 og 13

I alt sin enkelthed drejer det sig bare om hvordan selve sexakten samt
kvindens/mandens udløsning skal passe ind i det hele, noget med PH værdi i
skeden og den slags kemi

Mvh. André

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 15-09-05 19:31

André Høstrup wrote:

> [...]
>
> I alt sin enkelthed drejer det sig bare om hvordan selve sexakten samt
> kvindens/mandens udløsning skal passe ind i det hele, noget med PH værdi i

Det kunne Bo Warnming ikke have skrevet bedre...

Mvh. Jørgen

Fra : André Høstrup

Dato : 15-09-05 21:34

> Det kunne Bo Warnming ikke have skrevet bedre...
>

> Mvh. Jørgen

En du kender Jørgen ?

Fra : ThomasB

Dato : 15-09-05 09:41

"LH" <leif.hornbak@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som har hørt om hjemmesiden www.drengellerpige.babysider.dk.
> Her påstås det, at man selv kan bestemme, om man vil have en dreng eller
> pige. Er der nogle med erfaringer?

Jeg har masser af erfaring med ovennævnte, og det er fup og fidus - for at
sige det mildt.

"Ejeren, betaler 700 kr. retur til Brugeren, såfremt Brugeren får et barn af
modsat køn, som Brugeren har ønsket. Betalingen på 700 kr. retur til
Brugeren er dog under forudsætning af, at forberedelsestiden før tidspunktet
for Ejerens anbefaling til Brugeren har været minimum 6 måneder, og at
tidspunktet for fødslen sker senest 15 måneder efter Ejeren har fremsendt
sine anbefalinger til Brugeren. Ejeren betaler ikke renter til Brugeren."

Man skal gå igang 6 mdr. før forventet befrugtning, og har i alt 15 mdr til
at få pengene retur - en graviditet er 9 mdr..

6 mdr før + 9 mdr. graviditet = 15 mdr.

Så går hun lidt over, hvilket de fleste gør, så har man ikke en chance for
at få pengene retur, hvis kønnet bliver modsat "beregnet".

Og hvem husker på at kontakte Ejeren, når man lige har født, for at få
pengene retur?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-09-05 10:12

ThomasB skrev:

> Man skal gå igang 6 mdr. før forventet befrugtning, og har i alt 15 mdr til
> at få pengene retur - en graviditet er 9 mdr..

> 6 mdr før + 9 mdr. graviditet = 15 mdr.

Om ikke andet kan der scores renter.
Metoden minder om den med hestevæddeløbet:

Lad os sige at der er 5 heste. Man finder så efter tur 5
fæhoveder og får dem overbevist om at man har et sikkert tip. Man
skal bare have 10 % af præmiesummen når den har vundet. Hvert
fæhoved får hver sin hest.

Når løbet er overstået, finder man ham der vandt og inkasserer
sine penge og løber så alt hvad remmer og tøj kan holde.

Xpostet til: dk.familie.barn,dk.general,dk.snak,dk.velkommen
--
Bertel

Fra : ThomasB

Dato : 15-09-05 10:16

> Om ikke andet kan der scores renter.

Ja + de 50% som rent faktisk får det køn de ønskede.

Haha, den er god!

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 12:10

Virkelig seriøs side.
Siden handler i bund og grund ikke om andet end at spille på folks dumhed og
håb.
Ikke et eneste sted nævnes noget som helst om hvad "metoden" går ud på.
Gad vide om siden er helt lovlig ?
Der skal jo nok findes folk som hopper på limpinden.

Svindel & humbug.

Hilsen Berit Nielsen
http://www.ox-arabere.dk

Fra : Gamle

Dato : 21-09-05 22:48

> Metoden minder om den med hestevæddeløbet:

Eller denne her.

Du har en hest som desværre dør. Ingen forsikring.

Du laver et lotteri og sælger f.eks. 100 lodder á 10 kr.
Vinderen bliver trukket og han beklager sig over, at hesten er død.
Intet problem siger du. Du får naturligvis dine 10 kr. for loddet tilbage.
Du scorer selv kr. 950 kr.
Keine hexerei. Kun svindel.

Mvh.
Torben