E-Mail
webnoob 5265
[Dialog] Diverse spørgsmål
Fra : Palle Jensen

Dato : 14-09-05 17:59

Hej der,

Tester lige Dialog newsreader og har en del spørgsmål.

Jeg vil lige starte med et enkelt:

Når man klikker på et indlæg i en gruppe, kan man da ikke få hentet body'en
med ét klik, i stedet for at man skal dobbeltklikke som det er pr. default?

P.f.h. tak.

Palle

Fra : Carl Drud

Dato : 14-09-05 18:15

Palle Jensen wrote:

> Når man klikker på et indlæg i en gruppe, kan man da ikke få hentet body'en
> med ét klik, i stedet for at man skal dobbeltklikke som det er pr. default?

Vil du ikke have body med når klikker på "Get new headers...."?

I så fald: Groups-->Retrieving og "Retrieve bodies for all new messages"

Carl

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-09-05 22:54

On Wed, 14 Sep 2005 19:14:31 +0200, Carl Drud wrote:

> Vil du ikke have body med når klikker på "Get new headers...."?
>
> I så fald: Groups-->Retrieving og "Retrieve bodies for all new messages"

Nej. Jeg vil kun hente headere.

Men når jeg stiller mig på et indlæg jeg vil have Dialog til at hente body
med det samme. Som det er nu skal jeg dobbeltklikke for at hente den. Det
er et klik for meget...

--
Palle

Fra : Carl Drud

Dato : 16-09-05 16:28

Palle Jensen wrote:

> Men når jeg stiller mig på et indlæg jeg vil have Dialog til at hente body
> med det samme. Som det er nu skal jeg dobbeltklikke for at hente den. Det
> er et klik for meget...

Så skal du nok have dette script.

http://www.40tude.com/dialog/wiki/index.php/ScriptDownloadOnSingleClick

og her en oversigt over div. scripts.

http://www.40tude.com/dialog/wiki/index.php/Script_Library

Carl

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-09-05 19:05

On Fri, 16 Sep 2005 17:27:46 +0200, Carl Drud wrote:

> Så skal du nok have dette script.
>
> http://www.40tude.com/dialog/wiki/index.php/ScriptDownloadOnSingleClick

Virker jo som en drøm. Tak.

> og her en oversigt over div. scripts.