Cykelstol
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 14-09-05 12:02

Jeg er på udkig efter en bobike maxi cykelstol, synes dog de er lidt dyre..
Ville høre om nogen kender et sted hvor man kan købe dem billigere end de
gængse ca. 600 kr incl. beslag eller evt. kan anbefale et anden stol som
også er god.
Jeg er kun interesseret i en ny af slagsen..

Hilsen Pernille

Fra : karsten & Pia

Dato : 14-09-05 12:20

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> også er god.
> Jeg er kun interesseret i en ny af slagsen..

De skulle være billigere i tyskland, kender en der har købt via
http://www.babyparadies-online.de/

MVH Pia

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 14-09-05 15:31

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.babyparadies-online.de/
>

> MVH Pia
>Tak for dit svar men man kan ikke købe den hos dem desværre,

Hilsner Pernille

Fra : Kim

Dato : 14-09-05 18:13

> [...]
> også er god.
> Jeg er kun interesseret i en ny af slagsen..

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=58100

Fandt lige denne på 2 min.:

Barnesæde til cykel, Peter Plys cykelstol fra det italienske firma Bellelli,
mørkeblå m. lyseblåt betræk. Ny og ubrugt, brugsanvisning og alle beslag.
Ny og ubrugt Peter Plys cykelhjelm str. S medfølger. Billede kan mailes.
En sikker og god stol til din baby på cyklen
Pris:Kr. 250

Køb evt denblåavis i en kiosk jeg er sikker på i kan være heldige.

Mvh Kim

Fra : Broder Tuck

Dato : 14-09-05 19:58

Jeg har ledt over alt, men ikke fundet Bobike til under 599kr . Jeg er
også
interesseret i en Bobike, men ikke til 600kr