Venice in a box køler, hvor mange db?
Fra : Jørgen Lyng

Dato : 14-09-05 10:46

Er der nogen der har et bud på hvor mange db køleren på
In A Box modellen af Venice ligger på?

Jeg har en næsten ikke hørbar strømforsyning, og er ved at
klargøre min næste computer. Jeg fandt noget info om en tidligere
AMD In A Box blæser, og her skrev man at den støjede omkring 50 db.

Alternativt har jeg kig på en Vapochill micro fra Asetek, nogen
der ved om den er nem at montere på en Venice?

Jeg har dog ikke kunnet finde oplysninger om hvor mange db en Vapocill
micro afgiver.

Jørgen Lyng
(uden z)

Fra : Hans

Dato : 14-09-05 13:49

Jørgen Lyng wrote:
> Er der nogen der har et bud på hvor mange db køleren på
> In A Box modellen af Venice ligger på?

Alt for meget til den kan kaldes støjsvag.

> [...]
>
> Alternativt har jeg kig på en Vapochill micro fra Asetek, nogen
> der ved om den er nem at montere på en Venice?

Den er meget let at montere. Et rigtigt godt valg.

> Jeg har dog ikke kunnet finde oplysninger om hvor mange db en Vapocill
> micro afgiver.

Så har du ikke kigget godt nok efter på deres site. Mindre end 28dB i følge
fabrikanten.

Hans

Fra : Jørgen Lyng

Dato : 14-09-05 14:38

Hans skrev:

>Så har du ikke kigget godt nok efter på deres site. Mindre end 28dB i følge
>fabrikanten.

Herligt, tak for hjælpen

Jørgen Lyng
(uden z)